هم اندیشی اساتید بسیجی برای دیدار با استاندار

اساتید بسیجی کهگیلویه و بویراحمد به منظور دیدار با استاندار استان به بحث و تبادل نظر و هم اندیشی پرداختند.
کد خبر: ۹۵۱۳۶۴۷
|
۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از یاسوج، به منظور دیدار بسیج اساتید با استاندار کهگیلویه و بویراحمد، نشستی با حضور مسئول سازمان بسیج اساتید کهگیلویه و بویراحمد، معاونین سازمان ، مسولین کانون ها و اساتید بسیجی به میزبانی دانشگاه فنی و حرفه ای استان (در دفتر ریاست دانشگاه) برگزار شد.

رئیس سازمان بسیج اساتید استان کهگیلویه و بویراحمد در این نشست ضمن خیرمقدم به حاضرین گفت: پیرو هماهنگی جلسه قبلی که به مناسبت هفته بزرگداشت مقام معلم برگزار شد دیدار اساتید با استاندار استان پیگیری شد و امروز انجام می شود.

امین موسایی افزود: این دیدار با محوریت مطالبه گری از استاندار جهت تحقق عملیاتی شعار سال رهبر معظم انقلاب (مهار تورم و رشد تولید)‌می باشد و در این زمینه بسیج اساتید آمادگی دارد به دولت کمک کند.

وی بیان کرد: در این دیدار قصد داریم با حضور اساتید بسیجی استان مسایل کلان در حوزه های مختلف استان از جمله آموزش عالی ،صنعت ، اقتصاد و ... را مطرح کنیم و ظرفیت های عظیم بسیج اساتید برای برون رفت از مشکلات و کمک به توسعه استان را به سمع و نظر استاندار برسانیم. 

جانشین بسیج اساتید کهگیلویه و بویراحمد نیز در این نشست گفت: بسیج اساتید به دنبال مشاوره و کمک به دولت برای حل مسائل است.

صادق خرسندیان افزود: قرار است در بسیج اساتید ۲۰ کارگروه در زمینه آموزش عالی، کشاورزی و محیط زیست، بهداشت و درمان،  ورزش و جوانان،  سیاست داخلی و شوراها،  تحول در علوم انسانی،  اداری و برنامه بودجه،  فرهنگی وهنری،  نظامی امنیتی،  بازرگانی صنایع و معادن،  پژوهش و فناوری،  انرژی،  امور اجتماعی زنان و خانواده، روابط بین الملل،  حقوقی قضایی،  اقتصادی،  تعلیم و تربیت،  راه و شهرسازی و عمران،  تعاون ،کار و رفاه اجتماعی ، فضای مجازی و رسانه تشکیل شود .

در این نشست اساتید به بیان دیدگاه ها و نظرات خود پرداختند. 

هم اندیشی اساتید بسیجی برای دیدار با استاندارهم اندیشی اساتید بسیجی برای دیدار با استاندارهم اندیشی اساتید بسیجی برای دیدار با استاندارهم اندیشی اساتید بسیجی برای دیدار با استاندارهم اندیشی اساتید بسیجی برای دیدار با استاندارهم اندیشی اساتید بسیجی برای دیدار با استاندارهم اندیشی اساتید بسیجی برای دیدار با استاندارهم اندیشی اساتید بسیجی برای دیدار با استاندارهم اندیشی اساتید بسیجی برای دیدار با استاندارهم اندیشی اساتید بسیجی برای دیدار با استاندارهم اندیشی اساتید بسیجی برای دیدار با استاندارهم اندیشی اساتید بسیجی برای دیدار با استاندارهم اندیشی اساتید بسیجی برای دیدار با استاندارهم اندیشی اساتید بسیجی برای دیدار با استاندارهم اندیشی اساتید بسیجی برای دیدار با استاندارهم اندیشی اساتید بسیجی برای دیدار با استاندارهم اندیشی اساتید بسیجی برای دیدار با استاندار

 

 

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار