خبرهای داغ:
فرمانده حوزه مقاومت نرجس خاتون همدان خبر داد

برگزاری ۱۴ عنوان برنامه به مناسبت هفته جمعیت در پایگاه‌های حوزه نرجس خاتون همدان

همدان-فرمانده حوزه مقاومت نرجس خاتون همدان از برگزاری ۱۴ عنوان برنامه به مناسبت هفته جمعیت و فرزندآوری در پایگاه‌های حوزه نرجس خاتون همدان خبر داد.
کد خبر: ۹۵۱۳۴۴۸
|
۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۰

سمیه زهره‌وند در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج همدان با بیان اینکه دین مبین اسلام خود را طرفدار جمعیت مناسب معرفی کرده است، اظهار کرد: درکلام وحی نیز آیات متعددی وجود دارد که هر کدام به نوعی به مسائل مهم افزایش مطلوب جمعیت پرداخته است.

وی با اشاره به بیانات ارزشمند مقام معظم رهبری (مدظله العالی) مبنی بر اینکه «مسئله جمعیت را جدی بگیریم، مسئله جمعیت از آن مسائلی نیست که بگوییم حالا ۱۰ سال دیگر فکر می‌کنیم، نه اگر چند سال بگذرد وقتی نسل‌ها پیر شدنددیگر قابل علاج نیست»، گفت: یکی از موضوعات مهمی که دشمن خیلی به آن توجه دارد و به صورت جد برای رسیدن به هدفش فعالیت می‌کند ترویج فرهنگ کاهش جمعیت از راه‌های مختلف در کشور ایران است.

فرمانده حوزه مقاومت نرجس خاتون همدان عنوان کرد: می‌طلبد که همه ما با رجوع به قرآن کریم، پیروی از سخنان مقام معظم رهبری، بصیرت افزایی و روشنگری برای بحث افزایش جمعیت پای کار باشیم.

وی با بیان اینکه بانوان با فرزندآوری و فرزند صالح پروری که یک جهاد و امر ضروری است، می‌توانند نقش بسزایی در جامعه داشته باشند، گفت: به مناسبت هفته جمعیت ۱۴عنوان برنامه در پایگاه‌های حوزه مقاومت بسیج نرجس خاتون همدان برگزار شد.

زهره‌وند تصریح کرد: از جمله این برنامه‌ها می‌توان به نشست‌های روشنگری، برگزاری کارگاه‌های آموزشی فرزندآوری و فرزند صالح پروری، نشر پوستر مناسبتی، تولیدمحتوا در فضای مجازی و... اشاره کرد که شاخص‌ترین آن‌ها تقدیر از مادران دهه هفتادی بیش از سه فرزند بود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار