مسئول بسیج جامعه زنان سپاه استان زنجان خبر داد؛

برگزاری بیش از ۵٠ عنوان برنامه به مناسبت گرامیداشت روز دختر در زنجان

زنجان _ مسئول بسیج جامعه زنان سپاه استان زنجان از برگزاری بیش از ۵٠ عنوان برنامه به مناسبت گرامیداشت روز دختر در زنجان خبر داد.
کد خبر: ۹۵۱۳۴۳۰
|
۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۷

برگزاری بیش از ۵٠ عنوان برنامه به مناسبت گرامیداشت روز دختر در زنجان

خدیجه شیخی در گفتگو با خبرنگار بسیج زنجان؛ با بیان این مطلب اظهار داشت:همزمان با ولادت حضرت فاطمه معصومه (س) و روز ملی دختران و دهه کرامت بیش از ۵۰ عنوان برنامه فرهنگی و ورزشی و آموزشی در استان زنجان برگزار می‌شود.

وی در ادامه تصریح کرد:برگزاری جشن میلاد حضرت معصومه (س) و روز دختر در سطح پایگاه‌ها و حوزه‌های خواهران، برپایی ایستگاه صلواتی و توزیع شربت و شیرینی در سطح استان، اهدا گل و دلنوشته به دختران محجبه نوجوان و جوان، اجرا نشست بصیرتی با محوریت عفاف و حجاب و دختران عفیف و تجلیل از دختران هم نام حضرت معصومه (س) از جمله برنامه‌های پیش بینی شده محسوب می‌شود.

مسئول بسیج جامعه زنان سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان از برگزاری مسابقات ورزشی داژبال، تیراندازی، هفت سنگ و… در دهه کرامت خبر داد و گفت:اردو‌های تفریحی درون استانی برای دختران نوجوان و جوان به مناسبت روز دختر نیز اجرا می‌شود.

وی در ادامه گفت:فعالیت در فضای مجازی با هشتگ دختران حجاب من، اجرای مسابقات مادران و دختران در سطح پایگاه ها، برگزاری نشست زیست عفیفانه و همایش کوهپیمایی مادران و دختران از دیگر برنامه‌های پیش بینی شده به مناسبت ولادت حضرت معصومه (س) و روز دختر می‌باشد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار