سردار حسن زاده

راه و اخلاق امام راحل را تبیین کنیم

فرمانده سپاه حضرت محمد رسول الله (ص) تهران بزرگ گفت: ما امروز وظیفه داریم اخلاق و راه امام راحل را به خوبی برای مردم تبیین کنیم
کد خبر: ۹۵۱۳۳۲۹
|
۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۲۱:۲۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج استان تهران ، سردار حسن حسن زاده روز پنجشنبه در نشست مشترک قرارگاه کشوری شهید فهمیده که در حرم مطهر امام راحل برگزار شد، افزود: حضرت امام خمینی (ره) کسی بود که به عنوان معمار انقلاب و کسی که با نفس مسیحایی خود مردم و انقلاب را هدایت کرد و این انقلاب را با پشتیبانی مردم به نتیجه رساند.

وی بابیان اینکه بزرگرترین دستاورد امام راحل استقرار نظام انقلابی بود، خاطرنشان کرد: اگر اگر نظام انقلابی حفظ شود جمهوری اسلامی نیز حفظ خواهد شد.

این مسئول اظهار داشت: در سالیان اخیر شاهد این موضوع بوده ایم که مقام معظم رهبری نیز در مواقع زیادی ویژگی ها و خصوصیات امام (ره) را یادآوری می کنند.

سردار حسن زاده با اشاره به برخی از این ویژگی های بنیانگذار جمهوری اسلامی گفت: یکی از این موارد باور قلبی امام به نصرت الهی بود و ما این نصرت را ۴۴ سال است که داریم درک و تجربه می کنیم.

این مسئول اضافه کرد: یکی دیگر از این ویژگی ها باور قلبی امام راحل (ره) به مردم بود مردمی که فتنه های دشمن را در۴۴ سال پر برکت انقلاب اسلامی ناکام گذاشته و جهاد کبیر انجام دادند و دشمن شناسی را به خوبی داشتند.

سردار حسن حسن زاده فرمانده سپاه حضرت محمد رسول الله (ص) و اعضای قرارگاه کشوری شهید فهمیده با حضور در حرم مطهر امام خمینی (ره) با آرمانهای معمار کبیر انقلاب و مقام معظم رهبری تجدید میثاق کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج، اولین نشست مشترک قرارگاه کشوری شهید فهمیده به منظور برگزاری باشکوه مراسم سالگرد ارتحال ملکوتی امام راحل و همچنین تشریح و تبیین برنامه های این قرارگاه در حرم مطهر امام راحل برگزار شد.

خبرنگار میثم پاشنگ 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار