ارسال بیش از 13 هزار اثر به جشنواره خوارزمی توسط دانش آموزان کهگیلویه و بویراحمدی

مدیرکل آموزش وپرورش استان کهگیلویه وبویراحمد گفت : بیش از 13 هزار اثر در محورهای 13 گانه جشنواره خوارزمی به مرحله شهرستانی از سوی دانش آموزان کهگیلویه و بویراحمدی ارسال شد‌.
کد خبر: ۹۵۱۳۳۱۸
|
۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۹:۰۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از یاسوج، حسنعلی عزت خواه در آیین افتتاحیه مرحله شهرستانی نهمین دوره جشنواره نوجوان خوارزمی دوره متوسطه اول گفت: جشنواره نوجوان خوارزمی در جهت تحقق اهداف سند تحول بنیادین گام برمی دارد که با تلفیق دانش تئوری و کار عملیاتی در دانش آموزان، تعلیم و تربیتی ماندگار و پایدار ایجاد خواهد کرد.
وی بیان کرد: جشنواره نوجوان خوارزمی بستری را فراهم می کند که دانش آموزان بتوانند در زمینه هایی که برایشان فراهم شده است استعدادها، رغبت ها و علایق خود را بروز و ظهور داده و خود را محک بزنند.
مدیرکل آموزش وپرورش استان کهگیلویه وبویراحمد در ادامه گفت: در مرحله آموزشگاهی ،شهرستانی و منطقه ای جشنواره خوارزمی 13 هزار دانش آموز آثار خویش را در محورهای 13 گانه جشنواره ارائه کرده اند که منتخبین مرحله شهرستانی و منطقه ای به مرحله استانی راه می یابند.
عزت خواه افزود: مرحله استانی این جشنواره به میزبانی شهرستان گچساران در خردادماه برگزار خواهد شد و منتخبین به مرحله کشوری راه می یابند.
مدیر آموزش وپرورش شهرستان بویراحمد نیز در این آیین گفت: جشنواره نوجوان خوارزمی یکی از بزرگترین رویدادهای علمی، پژوهشی و مهارتی دانش آموزی کشور است.
کورش دلشاد افزود: این جشنواره با هدف کمک به دانش آموزان در هویت یابی،توسعه توانمندی ها، فرصت آفرینی برای شناسایی استعدادها و هدایت تحصیلی و شغلی برگزار می شود.
وی بیان کرد: در مرحله شهرستانی این جشنواره نوجوان دانش آموز نخبه و برتر دوره اول متوسطه حضور دارند و این عزیزان ارزشمندترین و بهترین سرمایه های انسانی و اجتماعی محسوب می شوند که باید قدر آن ها را دانسته و در جهت پیشرفت و ارتقاء آن ها گام برداشت.
معاون آموزش متوسطه اداره آموزش وپرورش شهرستان بویراحمد نیز در این آیین گفت: جشنواره نوجوان خوارزمی در 13 محور و 347 نفر دانش آموز از مجموع 103 مدرسه متوسطه اول در مرحله شهرستانی باهم به رقابت می پردازند.
حسنعلی محمدی زاده ، ایجاد زمینه هاي لازم براي بروز، پرورش، رشد و شكوفایی استعدادها و خلاقیتهای نوجوانان و جوانان، توسعه و تعمیق روحیه پژوهش و نوآوری، حمایت و هدایت مادی و معنوی دانش آموزان پژوهشگر و نوآور، كاربردی كردن علوم و ارتباط دادن آن با زندگی و نیازهای جامعه و ارزش بخشیدن به دستاوردهای علمی و فنی نوجوانان و جوانان بخشی از اهداف برگزاری جشنواره نوجوان خوارزمی است.
وی گفت: آماده سازی نسل جوان برای ورود به میدان رقابتهای علمی و فنی ، هدایت استعدادها و خلاقیتها در جهت رفع نیازهای مراكز عملی و صنعتی، آشنایی دانش آموزان با پژوهش و شیوه های كشف و حل خلاقانه مسائل علمی و فنی و انجام كارهای علمی، فنی و پژوهشی به شیوه گروهی با حفظ رقابت سالم را از دیگر اهداف برگزاری جشنواره نوجوان خوارزمی عنوان کرد.

ارسال بیش از 13 هزار اثر به جشنواره خوارزمی توسط دانش آموزان کهگیلویه و بویراحمدیارسال بیش از 13 هزار اثر به جشنواره خوارزمی توسط دانش آموزان کهگیلویه و بویراحمدیارسال بیش از 13 هزار اثر به جشنواره خوارزمی توسط دانش آموزان کهگیلویه و بویراحمدیارسال بیش از 13 هزار اثر به جشنواره خوارزمی توسط دانش آموزان کهگیلویه و بویراحمدیارسال بیش از 13 هزار اثر به جشنواره خوارزمی توسط دانش آموزان کهگیلویه و بویراحمدیارسال بیش از 13 هزار اثر به جشنواره خوارزمی توسط دانش آموزان کهگیلویه و بویراحمدی

 

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار