خبرهای داغ:

از حضور بازرس تا گشت محله محور در محله اسلامی کریم اهل بیت (ع) سرخه

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج امام حسن مجتبی (ع) از حضور بازرس تعلیم و تربیت و برگزاری گشت محله محور بسیج در محله اسلامی کریم اهل بیت (ع) سرخه خبر داد.
کد خبر: ۹۵۱۳۲۷۸
|
۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه، به دنبال حضور بازرس حوزه تعلیم و تربیت از سپاه استان سمنان در شهرستان سرخه از پایگاه مقاومت بسیج امام حسن مجتبی (ع) در محله اسلامی کریم اهل بیت (ع) سرخه بازدید کرد.

محمدرضا جلال فرمانده این پایگاه مقاومت بسیج در حاشیه این بازدید در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: مراسم بازدید از پایگاه در حوزه تعلیم و تربیت و نحوه برگزاری و برنامه های حلقات صالحین بسیج، با حضور معاونت تعلیم و تربیت استان و سپاه ناحیه سرخه برگزار و در طی آن به موضوعات و مطالب مورد نظر با مربی حلقات و مسوول تعلیم و تربیت پایگاه عنوان شد.

او افزود: گشت رضویون محله محور با استقبال بسیجیان پایگاه با حضور بیست و دو نفر از بسیجیان برپا و این اقدام در جهت برقراری امنیت در محله برگزار می شود.

 فرمانده پایگاه مقاومت بسیج امام حسن مجتبی (ع) ادامه داد: با گشت بسیجی محله محور، احساس امنیت و رضایت مندی مردم را نسبت به نظام افزایش و کمک به عمق بخشی نظام در ماموریت نرم انجام می‌شود.

جلال بیان داشت: برگزاری ورزش مفرح فوتسال ویژه نونهالان در سالن ورزشی امام خمینی (ره) در جهت ایجاد اوقات مفرح برای کودکان از دیگر برنامه های اجرایی بوده است.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار