خبرهای داغ:
سردار شاهوار پور در هندیجان؛

لزوم توجه به استعدادیابی جوانان در راستای پیشرفت

فرمانده سپاه حضرت ولیعصر( عج ) خوزستان با تاکید بر استعدادیابی جوانان در تمامی عرصه ها گفت: بااهمیت به شناسایی و معرفی ظرفیت جوانان درتمامی امور گام های تاثیر گذار تری برداشته می شود.
کد خبر: ۹۵۱۳۱۹۹
|
۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در هندیجان، سردار سرتیپ پاسدار حسن شاهوارپور در جلسه کاری ناحیه سپاه هندیجان با حضور فرمانده ناحیه سپاه هندیجان و تعدادی از معاونت های ناحیه و معاونت های سپاه ولیعصر (عج )خوزستان اظهار داشت: انقلاب اسلامی ایران با تمام ظرفیت ها و رهنمودهای حکیمانه مقام معظم رهبری درحال پیشرفت در تمام جهان است .

 

وی افزود : و از عمده پیشرفت ها در کشور ، استعداد یابی در کارها با وجود جوانان است که برای اعتلای کشور قطعا تاثیر گذار و مفید هست.

 

وی بابیان شناسایی ظرفیت فعالان اجتماعی گفت: باشناسایی فعالان اجتماعی در تمامی زمینه ها شامل اجتماعی، فرهنگی ، محیط زیست و غیره به عنوان یک دلسوز جامعه و مطالبه گر می توان شاهد رشد و پیشرفت بود . 

 

درادامه گزارش خبری، فرمانده ناحیه سپاه هندیجان سرگرد پاسدار سید جمال الدین علوی زاده با خوش آمد گویی خدمت فرمانده سپاه حضرت ولیعصر( عج )خوزستان و معاونت ها سپاه استان در هندیجان، گزارشی از عملکرد و پیشرفت برنامه ها در ناحیه خدمت سردار ارائه نمود و اعلام آمادگی نمود که معاونت ها و فرمانده هان حوزه ها و گردان ها و پایگاه ها و اقشار بسیج آماده هرگونه خدمت‌رسانی به مردم و جامعه و با جدیت پای کار هستند .

 

خبرنگار هندیجان محمدرضاشعبانی

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار