مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان خبر داد:

اجرای 13 کیلومتر شبکه جمع آوری فاضلاب در شهر زنجان در سال جاری

زنجان _ مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان گفت: عملیات توسعه شبکه جمع آوری فاضلاب شهر زنجان به طول 13 کیلومتر و با اعتبار 500 میلیارد ریال در دست اجرا می باشد.
کد خبر: ۹۵۱۲۹۹۱
|
۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۰

اجرای 13 کیلومتر شبکه جمع آوری فاضلاب در شهر زنجان در سال جاری

به گزارش خبرگزاری بسیج زنجان؛ علیرضا جزء قاسمی اظهار کرد: این طرح در نقاط مختلف شهر زنجان از جمله غرب خیابان سعدی، محله سرچشمه، کوی قائم، شهرک گلشهر، پیرامون رختشویخانه، خیابان شهید مطهری و کوچه شهدا اجرای می‌شود.


وی افزود: در حال حاضر ۴۱۰ کیلومتر شبکه جمع آوری فاضلاب در شهر زنجان در مدار بهره برداری قرار دارد.


مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان یادآور شد: سال گذشته نیز ۲۷ کیلومتر شبکه جمع آوری فاضلاب در زنجان از محل منابع تملک دارایی، داخلی، منابع حاصل از مولد سازی و زیرساخت اقدام ملی مسکن اجرا گردیده بود.


جزء قاسمی با بیان اینکه تکمیل شبکه جمع آوری فاضلاب شهر زنجان بیش از ۱۰۰۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد گفت: در صورت تامین اعتبارات بیشتر، شرکت آبفا آمادگی دارد نسبت به توسعه این شبکه در کوتاه‌ترین زمان اقدام نماید.


این مسئول خاطرنشان کرد: در حوزه توسعه خدمات فاضلاب، مدول دوم تصفیه خانه فاضلاب شهر زنجان نیز، نیمه نخست سال جاری با اعتباری بالغ بر ۱۰۰۰ میلیارد تومان به بهره برداری می‌رسد.


وی در ادامه بیان داشت: با بهره بردار از این پروژه جمعیت تحت پوشش خدمات تصفیه فاضلاب از ۲۰۰ هزار نفر به ۴۱۰ هزار نفر افزایش می‌یابد.


جزء قاسمی به آغاز احداث تصفیه خانه‌های فاضلاب روستایی برای نخستین بار در استان زنجان نیز اشاره کرده و گفت: علاوه بر روستای نصیرآباد در شهرستان خرمدره، تاسیسات جمع آوری و تصفیه فاضلاب در روستا‌های تهم در شهرستان زنجان و پری در شهرستان ماهنشان نیز امسال به بهره برداری می‌رسد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار