برگزاری کارگروه علمی تخصصی دفتر حمایت حقوقی قضائی از بسیجیان و ایثارگران سپاه فتح در جوار شهدای گمنام یاسوج

اولین نشست کار گروه علمی تخصصی دفتر حمایت حقوقی قضائی از بسیجیان و ایثارگران سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد در تپه نور شهدا یاسوج و در جوار قبور مطهر شهدای گمنام برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۱۲۴۴۹
|
۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از یاسوج، سرهنگ پاسدار مسعود برناپور؛ مسئول دفتر حمایت حقوقی قضائی از بسیجیان و ایثارگران سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد هدف از شکل گیری این کار گروه ها را استفاده از توان و ظرفیت های افراد متعهد و متخصص و تحصیل کرده در زمینه های مختلف علم حقوق عنوان کرد و گفت: استفاده از نظرات و پیشنهادات این عزیزان به منظور کیفی سازی برنامه ها و مأموریت های سپاه در دفاتر حمایت و پیگیری جدی مسائل و مشکلات حقوقی قضائی بسیجیان،رزمندگان،جانبازان و ایثارگران و جلوگیری از ضایع شدن حق و حقوق این قشر عزیز و ارزشمند از جمله رویکرد هایی است که دنبال می شود.

برنا پور افزود: تلاش برای جلوگیری و پیشگیری از اطاله دادرسی، رفع موانع و مشکلات پرونده های قضائی و همچنین راهکارهایی برای کاهش ورودی پرونده های اقشار مذکور در محاکم قضائی با برگزاری این جلسات در مکان های مقدس و معنوی مثل تپه نور شهدا ،قبور شهدا گمنام و ... را از دیگر اهداف برگزاری  نشست های کار گروه علمی تخصصی دفتر حمایت حقوقی قضائی از بسیجیان و ایثارگران سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد برشمرد.

سرهنگ برنا پور از همه  افراد دارای تحصیلات تکمیلی در همه زمینه های مختلف علم حقوق که به نوعی نسبت به قشر ارزشمند جامعه ی ایثارگری دغدغه مند بوده و احساس مسئولیت دارند برای شرکت و عضویت در این کارهای گروه علمی و تخصصی دعوت کرد.

مسئول دفتر حمایت حقوقی قضائی از بسیجیان و ایثارگران سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد ابراز داشت: افراد علاقه مند جهت عضویت در این کارگروه های علمی تخصصی می توانند به دفتر مرکزی حمایت از ایثارگران واقع در دادگستری کل استان  مراجعه کنند.

شروع به کار اولین جلسه کار گروه علمی تخصصی دفتر حمایت حقوقی قضائی از بسیجیان و ایثارگران سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد در تپه نور شهداشروع به کار اولین جلسه کار گروه علمی تخصصی دفتر حمایت حقوقی قضائی از بسیجیان و ایثارگران سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد در تپه نور شهداشروع به کار اولین جلسه کار گروه علمی تخصصی دفتر حمایت حقوقی قضائی از بسیجیان و ایثارگران سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد در تپه نور شهداشروع به کار اولین جلسه کار گروه علمی تخصصی دفتر حمایت حقوقی قضائی از بسیجیان و ایثارگران سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد در تپه نور شهدا

 

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار