خبرهای داغ:
فرمانده سپاه خرمشهر؛

باید این الگوی همیشه زنده را به نحو احسن به جوانان و نوجوانان معرفی کنیم

سرهنگ لویمی درجلسه ستادهماهنگی برگزاری سالگرد ارتحال ملکوتی حضرت امام خمینی (ره)، قیام خونین ۱۵ خرداد و دومین کنگره ملی شهدای استان خوزستان در خرمشهر بر معرفی الگوی امام خمینی ره به جوانان و نوجوانان تاکید کرد.
کد خبر: ۹۵۱۲۲۹۳
|
۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج خرمشهر؛ سرهنگ محمد لویمی فرمانده ناحیه مقاومت شهرستان خرمشهر در این جلسه عنوان کرد: سهم شهرستان خرمشهر برای اعزام شیفتگان حضور در مراسم ارتحال حضرت امام رضوان الله علیه ، ۷ اتوبوس است که تمهیدات آن اندیشیده شده است.

 

وی افزود: مراسمی جهت سالگرد ارتحال ملکوتی امام خمینی (ره) در شهرستان خرمشهر برگزار می گردد که زمان و مکان آن به صورت عمومی اطلاع رسانی خواهد شد.

 

لویمی ادامه داد: باید این الگوی همیشه زنده را به نحو احسن به جوانان و نوجوانان معرفی کنیم تا جلوی کسانی که دنبال مصادره امام هستند، گرفته شود. 

 

فرمانده سپاه خرمشهر درپایان ضمن تاکید بر اهمیت برگزاری باشکوه این ایام گفت؛ امام راحل در حقیقت منطبق با تصویری بودند که مقام معظم رهبری ارائه داده‌اند که همان پیروی از اسلام ناب محمدی است و این حقیقت را باید همانگونه که آن بزرگمرد بودند به نسلهای بعد معرفی کرد .

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار