پایش و عارضه یابی کارخانه قطعه سازی سورن پارت کیا در شهرک صنعتی کرمان توسط گروه جهادی شهید سلیمانی

واحد قطعه سازی سورن پارت کیا با 40 نفر پرسنل از واحدهای بسیار خوب و با تجربه در استان کرمان می باشد یکی از مشکلات اصلی این واحد ارتباط ضعیف با صنایع معدنی بزرگ استان بود که در همایش اخیر سازمان بسیج مهندسین صنعت و معدن استان کرمان این واحد با 3 واحد از صنایع معدنی بزرگ استان قرارداد سفارش ساخت محصول امضاء کرد.
کد خبر: ۹۵۱۲۲۰۸
|
۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۴

به گزارش سرویس بسیج مهندسین صنعت خبرگزاری بسیج،واحد قطعه سازی سورن پارت کیا با 40 نفر پرسنل از واحدهای بسیار خوب و با تجربه در استان کرمان می باشد یکی از مشکلات اصلی این واحد ارتباط ضعیف با صنایع معدنی بزرگ استان بود که در همایش اخیر سازمان بسیج مهندسین صنعت و معدن استان کرمان (۱۹ اردیبهشت) این واحد با 3 واحد از صنایع معدنی بزرگ استان قرارداد سفارش ساخت محصول امضاء کرد.

یکی از مشکلات دیگر این واحد ضعف در ساخت برخی از محصولات جدید مورد نیاز صنایع بزرگ استان و به نوعی محصولات فناورانه بود که برای رفع این مشکل، این واحد به شرکت صنعت پژوهان رستاک که یک تیم قوی متشکل از اعضای هیات علمی و جوانان متخصص عضو بسیج مهندسین صنعت و معدن استان کرمان است معرفی شد و مقرر گردید از ظرفیت این تیم برای مشاوره، طراحی و... کمک گرفته شود. لازم به ذکر است شرکت تخصصی صنعت پژوهان رستاک یک شرکت فنی مهندسی تخصصی است ۵که تعدادی از اعضای بسیجی فعال سازمان بسیج مهندسین صنعت و معدن استان کرمان که عمدتا از اعضای هیئت علمی دانشگاه هستند تشکیل شده است و در زمینه های طراحی، مشاوره، مهندسی معکوس، عارضه یابی تخصصی و... فعالیت دارند.

انتهاي پيام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار