دکتر رحیمی معاون علمی سازمان بسیج مستضعفین:

زنجیره ایده تا ثروت را در بسیج کامل کرده‌ایم/ نیازمند خدمات بسیج اساتید هستیم

معاون علمی سازمان بسیج مستضعفین : زنجیره ایده تا ثروت را در بسیج کامل کرده‌ایم و به دنبال اکتشاف قلمروهای تازه در عرصه‌های علمی هستیم.
کد خبر: ۹۵۱۱۷۶۶
|
۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۳
 

به گزارش سرویس اساتید خبرگزاری بسیج، در نشست مسئولان استانی بسیج اساتید کشور سردار رحیمی معاون علمی سازمان بسیج مستضعفین عنوان کرد که بسیج اساتید باید میدان‌دار راهبری و هدایت کلیه فعالیت‌های علمی، پژوهشی و فناوری  باشد. معاونت علمی آمادگی کامل برای پشتیبانی از فعالیت‌های علمی بسیج اساتید را دارد.

وی افزود: با توجه به مقتضیات نظام و ظرفیت‌های لشگری و کشوری نیازمند خدمات بسیج اساتید هستیم.

رحیمی همچنین بر ضرورت ساماندهی فعالیت‌های علمی شامل نقشه جامع علمی کشور و نقشه علمی جامع دفاعی_ امنیتی که تمام فعالیت ‌هایش در دو بعد ملی و دفاعی است تاکید کرده و آن را بر عهده بسیج اساتید دانست.

وی با اشاره به آنکه تک تک کلمات بیانیه گام دوم را به عنوان طرح‌های کلان باید به کار برد، گفت: بیانیه گام دوم رهبری مطالعه شده و برایش فکر شده و بر این اساس نقشه راه بسیج نوشته و پیاده سازی شده است.

معاون علمی بسیج مستضعفین گفت: زنجیره ایده تا ثروت را در بسیج کامل کرده‌ایم و به دنبال اکتشاف قلمروهای تازه در عرصه‌های علمی هستیم.

وی همچنین بر ضرورت تولید دانش از مبانی انقلاب اسلامی و تولید فناوری برای رفع مسائل کشور تاکید کرده و گفت: این فعالیت‌های علمي باید مناطق تاریک فناوری را در جهان روشن کند.

رحیمی پیشنهاد داد که طرح مرجعیت علمی با مرجعیت بسیج اساتید مطرح شود و از تمرکز بر خلق شرکت‌های دانش‌بنیان مردمی در قرارگاه جهاد علمی و تقویت زیرساخت‌‌ها با مراکز رشد الگویی گفت.

 وی سپس به رویداد ملی جریان با ۳۲ رویداد استانی و ۵۰۰ رویداد در شهرستان‌ها در نظام مسائل اولویت دار کشور اشاره کرد.

معاون علمی بسیج مستضعفین در پایان  از بسیج اساتید خواست راهبر این جریان باشد و هسته‌های نخبگانی را راه‌اندازی نماید.

ارسال نظرات
آخرین اخبار