امام جمعه موقت ورامین:

روزی نیست که ما از وضعیت قطار شهری شکایت نداشته باشیم / وضعيت قطار حومه ای ورامین اصلا قابل قبول نیست

امام جمعه موقت شهرستان ورامین با اشاره به فرمایشات امام خمینی(ره) اظهار داشت: ایشان فرموند مردم ورامین حق ویژه ای بر گردن ما دارند، اما مردم ورامین در بحث حمل و نقل با مشکل مواجه هستند و وضعیت قطار حومه ای ورامین بسیار نامناسب است.
کد خبر: ۹۵۱۱۶۶۳
|
۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۲۱:۱۳

 

حجت الاسلام و المسلمین سید محسن محمودی پیش از ظهر پنجشنبه ۲۱ اردیبهشت ماه در جمع خبرنگاران ، بیان کرد: امیدواریم تا چند سال دیگر مترو به ورامین تحقق پیدا کند ؛ امّا بحث فعلی نباید اصلاح شود ، این قطاری که امروزه ، مردم و مسافران را از ورامین به تهران می برد با مشکلات فراوانی مواجه است.

امام جمعه موقت ورامین افزود: کمبود واگن ، وضعیت هوای داخل قطار ها و... از مشکلات جدی قطار تهران _ ورامین و بالعکس است ؛ آیا نمی شود چند واگن اضافه کرد ، حق مردم ورامین این نیست.

حجت الاسلام والمسلمین محمودی گفت: مگر امام خمینی(ره) نفرمودند که مردم ورامین حق ویژه ای بر گردن ما دارند ، حق ویژه این بود؟ وضعیت قطار حومه ای ورامین بسیار نامناسب است.

بر اساس این گزارش ؛ تاخیر های فراوان و کمبود ظرفیت موجود در قطار حومه‌ای موجب شده تا خدمات‌رسانی به انبوه مسافران ، با مشکل همراه شود و شرایط مسافران این قطار نامساعد باشد.

مردم در شهرستان قرچک نیز مجبورند کنار ریل راه آهن منتظر قطار بمانند و ایستگاه مناسبی در این شهرستان احداث نشده ولی همچنان شهروندان منتظرند این قطار ، آنان را به یکی از ایستگاه های مترو در تهران برساند ؛ آرزویی که ممکن است سال ها طول بکشد تا محقق شود.

 

انتهای پیام

 

ارسال نظرات