برگزاری اولین نشست هیئت اندیشه ورز سازمان بسیج ادارات و کارمندان استان کهگیلویه و بویراحمد

اولین نشست هیئت اندیشه ورز سازمان بسیج ادارات و کارمندان استان کهگیلویه و بویراحمد در سال ۱۴۰۲ با حضور فرمانده سپاه فتح، معاون استاندار و جمعی از مسئولان برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۱۱۳۶۶
|
۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۶:۵۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از یاسوج، این نشست با حضور سردار حمید خرم دل فرمانده سپاه فتح، سید جواد هاشمی مهر معاون سیاسی و امنیتی و اجتماعی استانداری، سرهنگ پاسدار جمشید ارسلان جو مسئول ستاد تخصصی بسیج اقشار و متخصصین سپاه فتح و اعضای هیئت اندیشه ورز با محوریت تحقق شعار سال 1402 در سالن جلسات سپاه فتح برگزار  شد.
در این نشست سرهنگ ارژنگ تندپور مسئول بسیج کارمندان و ادارات و دبیر جلسه ابتدا به بیان اهداف این نشست اشاره کرد و گفت: سیاست گذاری و ریل گذاری برنامه های بسیج ادارات از طریق هیئت اندیشه ورز بررسی و ابلاغ می گردد.
وی خواستار اجرای فرمان سال در سطح ادارات ودستگاه های اجرایی استان شدند.

در این نشست ۳۰ پیشنهاد ارائه شد و پنج مصوبه داشت.

گفتنی است، در پایان این نشست و به مناسبت ۱۷ اردیبهشت سالروز تشکیل بسیج سازندگی از گروه‌های جهادی فعال و برتر سازمان بسیج ادارات و کارمندان استان کهگیلویه و بویراحمد با اهدای لوح سپاس و هدایایی تجلیل شد.

 

برگزاری اولین نشست هیئت اندیشه ورز سازمان بسیج ادارات و کارمندان استان کهگیلویه و بویراحمدبرگزاری اولین نشست هیئت اندیشه ورز سازمان بسیج ادارات و کارمندان استان کهگیلویه و بویراحمدبرگزاری اولین نشست هیئت اندیشه ورز سازمان بسیج ادارات و کارمندان استان کهگیلویه و بویراحمد

 

ارسال نظرات