خبرهای داغ:
به همت بسیجیان گروه جهادی شهدای حوزه مقاومت بسیج فجر انجام شد:

گچکاری منزل نیازمند بی بضاعت در یکی از روستا‌های عشایری منطقه جشنی

جهادگران بسیجی شهرستان ارسنجان بساط کسب و کار رایگان خود را در روستا‌های عشایری شهرستان پهن کرده تا گرد محرومیت از چهره این روستا‌ها بزدایند.
کد خبر: ۹۵۱۱۲۹۹
|
۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، جهادگران بسیجی شهرستان‌ ارسنجان بساط کسب و کار رایگان خود را در روستاهای عشایری شهرستان پهن کرده تا گرد محرومیت از چهره این روستاها بزدایند.

سرهنگ پاسدار حسن نجفی مسؤول بسیج سازندگی ناحیه مقاومت بسیج ارسنجان گفت: جهادگران بسیجی بدون ادعا و با اخلاص این شهرستان در هر زمینه ای در روستاهای کم برخوردار و نیازمند شهرستان حاضر شده و مشغول خدمت رسانی هستند.

وی افزود: اوج فعالیت گروه های جهادی ایام نوروز و تابستان است اما در مناسبت های مختلف مانند هفته بسیج سازندگی نیز شاهد فعالیت جهادگران در عرصه های مختلف از عمرانی گرفته تا بهداشتی، آموزشی، فرهنگی و اجتماعی هستیم.

سرهنگ نجفی ضمن سرکشی از گروه جهادی شهدای حوزه فجر افزود: محرومیت زدایی بسیج، در عرصه های مختلف در دستور کار است که از جمله کارهای صورت گرفته، ساخت و تعمیر منازل مسکونی افراد نیازمند در مناطق کمتر برخوردار است که گچکاری منزل فرد بی بضاعت در همین راستا انجام شده است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار