خبرهای داغ:

دیدار هفتگی با رزمندگان و ایثارگران سرخه برگزار شد

در راستای دیدارها هفتگی با ایثارگران و رزمندگان دوران هشت سال دفاع مقدس، در این هفته دیدارها با حضور فرماندار شهرستان انجام شد.
کد خبر: ۹۵۱۱۲۹۱
|
۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه، در راستای برگزاری ویژه برنامه دیدارهای هفتگی سرهنگ محمدمهدی ادهم فرمانده نیروی مقاومت بسیج سپاه ناحیه شهرستان سرخه با رزمندگان و ایثارگران شهرستان این هفته این دیدارها با حضور حجت اله کرمانی فرماندار شهرستان و حجت الاسلام و المسلمین مهدی اشرف امام جمعه سرخه انجام شد.

لازم به ذکر است این دیدارها در این هفته با صادق عربی، محمد نجار و عبدالله آراسته از رزمندگان عرصه جهاد و شهادت انجام شد.

حجت اله کرمانی در این دیدار با اشاره به اینکه این سنت نیک و پسندیده ای است که به همت نیروی مقاومت بسیج سپاه ناحیه شهرستان و بسیج با یاری شورای شهر و متنفذین در حال انجام است اظهار کرد: این دیدار از ایثارگران و رزمندگان دوران 8 سال دفاع مقدس که برای مردم، ناموس، غیرت، عفت و کشور خودشان زحمت کشیدند، ان شاءالله به صورت مداوم برگزار شود.

او افزود: این رسم شایسته که با زحمات حسین کلامی مسوول بسیج پیشکسوتان شهرستان در حال انجام است، به صورت مستند تدوین خواهد شد و ان شاءالله باعث خیر و برکت و جوان های این خطه و شهرستان، از آنچه رشادت، شهامت و ایثار در طول هشت سال دفاع مقدس بوده است، بهره ببرند.

در ادامه سرهنگ ادهم اظهار کرد: این دیدارها قریب به دوسال است که در سطح شهرستان به پاس قدردانی از زحمات همه کسانی که در دوران دفاع مقدس در قالب سپاه، بسیج، ارتش، جهاد در صحنه دفاع از کشور حضور یافته و به هر نحوی در آن دوران پر افتخار سهمی داشته اند، در حال انجام است.

او ضمن قدردانی از تلاش ها و رشادت های این دلاورمردان افزود: ان شاءالله همه ما و ملت شریف ایران قدردان زحمات همه رزمندگان، ایثارگران و خانواده های شهدا باشند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار