خبرهای داغ:

همزمان با سالروز تشکیل بسيج سازندگي با حضور گروههاي جهادي رزمايش جهادگران فاطمي ٣ در سالن شهیدهاشمی نژاد بهشهر برگزار شد.

کد خبر: ۹۵۱۱۲۱۶
|
۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۰۹:۰۸


به گزارش سرویس خبری بسیج جامعه زنان خبرگزاری بسیج -فرمانده سپاه بهشهر در شروع این رزمایش گفت: گروه های جهادی بمناسبت سالروز تشکیل بسیج سازندگی به مدت ١٠ روز در رزمايش جهادگران فاطمي ٣ شركت نمودند.
در ادامه بیان کرد: این گروهها در این مدت در مناطق محروم, حاشیه شهر و مناطق کم برخوردار حاضر شدند که در زمینه های مختلف سیاسی, فرهنگی, تربیتی, مردم داری, مساجد و ویزیت رایگان فعالیت می کنند.
ایشان افزود :توان و قدرت بالاي گروههاي جهادي براي خدمت در همه حوزه ها بالا و قابل تحسين أست و گروه های جهادی شهرستان همواره در حوزه هاي مختلف اعم از کمک رسانی در سیل, زلزله, اتش سوزی و اغتشاشات نسبت به انجام ماموريت هاي خود موفق عمل كرده است.
جناسمی رزمايش فاطمي ٣ را مجالی ارزنده برای نشان دادن تلاش های جهادگران فاطمي عنوان كرد و خاطر نشان شد كارهای جهادی كه انسانها بر اساس حس خوب كمك كردن به ديگران انجام مي دهند ضريب بالايی از موفقيت را به همراه دارد و هميشه با روحيه ی خوب جهادگران مشكلات در اقصی نقاط كشور حل شده است.
وی اضافه کرد: دشمنان همواره در تلاش هستند در همه ی زمینه های فرهنگی, سیاسی و اقتصادی ضربه مهلک به انقلاب وارد کنند که جوانان ما با حضو به موقع در این عرصه ها جواب دندان شکنی دادند.
ایشان با اشاره به مسائل اخیر کشور در حجاب و عفاف, امربه معروف را یک امر واجب دانستند و از گروههای جهادگر درخواست کرد با کمک مسئولین این واجب فراموش شده را احیا کنند.

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار