وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی

منتظران خودشان باید مصلح باشند تا زمینه دولت کریمه و جهانی فراهم شود.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی: انتظار سازنده است و امام و رهبری انقلاب ما یک مفهوم پیش رونده از مهدویت مطرح کردند و منتظران خودشان باید مصلح باشند تا زمینه دولت کریمه و جهانی فراهم شود
کد خبر: ۹۵۱۱۱۶۵
|
۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۰۱:۰۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج استان تهران ، محمد مهدی اسماعیلی سه شنبه شب در اختتامیه عهدواره چله مهدویت استان تهران در آستان مقدس شیخ صدوق (ره) اظهار داشت: خدا را شاکریم که دومین عهدواره مهدویت را در این مکان نورانی برگزار کردیم و این بارگاه مامن عشاق اهل بیت عصمت و طهارت است.

وی خاطرنشان کرد : استان تهران و شهرری از کانون های تاریخی اهل بیت بوده است و ستارگان بی‌نظیری در این مکان نورانی نفس کشیدند و این میراث گرانقدر به ما رسیده است.

به گفته وزیر فرهنگ و ارشد اسلامی، تهران ام‌القرای جهان اسلام منور به حضور چهره های حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) و شیخ صدوق(ره) و بسیاری از ستارگان مکتب ولایت و امامت است.

اسماعیلی با قدردانی از مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی تهران بابت ایده برگزاری عهدواره گفت: در دولت سیزدهم با کمیسیون فرهنگی مجلس همکاری و هماهنگی مثال زدنی داریم.

وی با اشاره به برگزاری دو دوره از عهدواره چله مهدویت اظهار کرد: به امید خدا این سنت حسنه ادامه پیدا کند؛ در حوزه تعظیم، تکریم و پیامبر و حوزه مهدویت که همه بنیان نظری تشکیل دولت اسلامی و فلسفه امیدواری است و به برپایی عدل و داد منتج می‌شود، توجه زیادی داریم. 

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: انتظار امام زمان(عج) را می‌کشیم و دست در دست نایبش برای هدایت این نظام اسلامی قرار دادیم.

وی افزود: امام خمینی(ره) ۶۰ سال قبل انقلاب را آغاز کردند و چشم به دوره طلایی ظهور داشتند و رهبری هم در مقدمه گام دوم مقدمه ای برای تمدن اسلامی با پسوند ظهور عنوان کردند.

اسماعیلی خاطرنشان کرد: امیدواریم سربازان خوبی برای تحقق این آرمان ها باشیم؛ ماموریت وزارت ارشاد استقرار جامعه اسلامی در همه بخش ها است و اگر این استعداد و آمادگی برای سلوک مومنانه وجود نداشته باشد آرمان نظام نوین اسلامی، تحقق پیدا نمی کند. 

وی یادآور شد: حیات طبیه تحت زعامت ولایت فیقه است و پرچم این انقلاب حسینی به دست صاحب اصلی می رساند. 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج، در این آیین وزیر فرهنگ و ارشاداسلامی و مدیرکل فرهنگ تهران به افتخار خادمی مسجد جمکران نائل شدند و از خانواده مرحوم آیت الله ری شهری قدردانی شد. 

خبرنگار میثم پاشنگ 

ارسال نظرات
آخرین اخبار