فرماندار چرداول:

ضرورت تعیین تکلیف منشا صدا‌های زیرسطحی سرابله

فرماندار چرداول گفت: منشا صدا‌های زیرسطحی سرابله باید تعیین تکلیف شود.
کد خبر: ۹۵۱۱۱۳۳
|
۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۲۲:۴۶


به گزارش خبرگزاری بسیج، علی‌محمدی فرماندار چرداول در نشست فوق‌العاده ستاد مدیریت بحران که با حضور مدیرکل مدیریت بحران استان، هیئت زمین‌شناسی و نقشه‌برداری کشور، رئیس اداره زمین‌شناسی، مهندسی و مخاطره اهواز، یک عضو هیئت‌علمی دانشگاه رازی کرمانشاه، جمعی از مدیران و کارشناسان راه و شهرسازی و مدیریت بحران استان و مجموعه دستگاه‌های زیرساختی عضو ستاد بحران مدیریت شهرستان چرداول برگزار شد، در ارتباط با موضوع صدا‌های زیر سطحی شهر سرابله بر لزوم اتخاذ روشی تخصصی و مطمئن در جهت تعیین تکلیف این دغدغه مهم به‌عنوان یکی از مطالبات مهم مردم شهرستان تأکید کرد و گفت: سال‌ها است که این موضوع مهم بلاتکلیف باقی‌مانده است و امروز وقت آن رسیده است با کار کارشناسی دقیق ضمن تعیین علل و عوامل وقوع این پدیده نادر در جهت رفع دغدغه‌های مردم گام برداشته شود.

وی در ادامه خواستار اهتمام جدی مدیریت بحران استان در این راستا شد و گفت: حل‌وفصل شدن این موضوع نیازمند عزمی جدی و همگانی از جمله از طرف مدیریت بحران استان و سازمان مدیریت بحران کشور است.

فرماندار چرداول بر همکاری همه دستگاه‌های عضو ستاد مدیریت بحران شهرستان با اکیپ‌های تخصصی زمین‌شناسی و نقشه‌برداری کشور تأکید کرد و اظهار داشت: در این راستا لازم است ضمن یکپارچه‌سازی امور، از موازی‌کاری و پراکندگی جلوگیری نمود.

وی ادامه داد: به همین خاطر پیشنهاد می‌شود باتوجه‌به اهمیت موضوع روند کار در کارگروه تخصصی زلزله و لغزش لایه‌های زمین استان مطرح و دنبال گردد و نشست‌های تخصصی این کارگروه نیز با کمک متخصصان امر در شهرستان چرداول برگزار شود.

مجید بگلریان مدیرکل مدیریت بحران استان ضمن تأکید بر همکاری همه دستگاه‌های عضو ستاد بحران شهرستان و استان برای رفع مشکل صدا‌های زیر سطحی شهر سرابله گفت: در این راستا هر کمکی از ستاد مدیریت بحران استان برآید انجام خواهد داد.

در ادامه این نشست پس از بحث و گفتگوی اعضا مصوباتی برای پیگیری و تعیین تکلیف علل صدا‌های زیرسطحی شهر سرابله صورت پذیرفت و در پایان از مناطق حساس و آسیب‌پذیر شهر توسط تیم تخصصی زمین‌شناسی و نقشه‌برداری کشور بازدید به عمل آمد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار