خبرهای داغ:

درمانگاه شهدا سپاه ناحیه نهاوند افتتاح شد+تصاویر

همدان-به مناسبت هفته بسیج سازندگی و در راستای کمیته ملی سرداران، امیران و شهیدان استان همدان، درمانگاه شهدا سپاه ناحیه نهاوند با حضور سردار فرجی مشاور عالی فرمانده سپاه انصار الحسین(ع) استان همدان افتتاح شد.
کد خبر: ۹۵۱۱۰۶۳
|
۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۶:۴۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، به مناسبت هفته بسیج سازندگی و در راستای کمیته ملی سرداران، امیران و شهیدان استان همدان، درمانگاه شهدا سپاه ناحیه نهاوند با حضور سردار فرجی مشاور عالی فرمانده سپاه انصار الحسین(ع) همدان، احمدوند فرماندار، سرهنگ مختاری فرمانده سپاه ناحیه و جمعی از مسئولین و بسیجیان نهاوند به بهره برداری رسید.

گفتنی است؛ در این درمانگاه خدمات روانشناسی، دندانپزشکی، مامایی، تزریقات، رادیوگرافی دندان، نوار قلب و CPR به بیماران ارائه داده می‌شود.

این مرکز درمانی علاوه بر بیمه نیرو‌های مسلح، با بیمه تامین تامین اجتماعی قرارداد دارد و به عموم مردم خدمات ارائه  می‌دهد.

پزشکان این مجموعه هر روز از ساعت ۸ صبح تا ۱۴ ظهر در این مجموعه حضور دارند وبه خانواده نیروهای مسلح شهرستان نهاوند که ۴ هزار نفر هستند با فرانشیز پائین خدمات رسانی خواهند کرد.

به پیشنهاد سردار فرجی در این درمانگاه به محرومین نیز خدمات رسانی خواهد شد؛ در صورت حمایت مسئولین این درمانگاه قابلیت این را دارد که توسعه یافته و تبدیل به درمانگاه شبانه روزی شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار