خبرهای داغ:

از اجلاسیه اساتید، فرماندهان و استادیاران شبکه تربیتی بسیج چه خبر؟

معاون تعلیم و تربیت سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه از ۱۸ سپاه استان در اجلاسیه اساتید، فرماندهان و استادیاران شبکه تربیتی بسیج حضور دارند، بر هم‌افزایی به عنوان اهداف اجلاسیه اساتید، فرماندهان و استادیاران شبکه تربیتی بسیج تأکید کرد.
کد خبر: ۹۵۱۰۷۱۶
|
۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۳

از اجلاسیه اساتید، فرماندهان و استادیاران شبکه تربیتی بسیج چه خبر؟

حجت الاسلام احسان رضایی معاون تعلیم و تربیت سازمان بسیج مستضعفین در گفتگو با خبرگزاری بسیج، درخصوص اجلاسیه اساتید، فرماندهان و استادیاران شبکه تربیتی بسیج، اظهار کرد: دومین مرحله این اجلاسیه با حضور ۱۸ استان در جوار آستان قدس علی‌بن‌موسی‌الرضا(ع) در مشهد مقدس در حال برگزاری است.

معاون تعلیم و تربیت سازمان بسیج مستضعفین افزود: این اجلاس به صورت سه روزه در حال برگزاری است و جلسات در روزهای اول و پایانی اجلاسیه اساتید، فرماندهان و استادیاران شبکه تربیتی بسیج به صورتی عمومی و ارائه است و در روز دوم جلسات به صورت کارگروهی و هم‌اندیشی برگزار شد و کارگروه‌های استانی شکل می‌گیرد و به هم‌اندیشی می‌پردازند.

حجت الاسلام رضایی با اشاره به مهمترین اهداف اجلاسیه اساتید، فرماندهان و استادیاران شبکه تربیتی بسیج، "شناسایی کم و کاستی‌ها و نقاط ضعف"، "برنامه‌ریزی برای مرتفع کردن این ضعف‌ها" را از جمله این اهداف برشمرد و گفت: حفظ و انسجام و انگیزش مجدد و هم‌افزایی در دستور کار بوده است و این اهداف موجب طراحی اجلاسیه اساتید و فرماندهان و استادیاران شبکه تربیتی بسیج شده است.

معاون تعلیم و تربیت سازمان بسیج مستضعفین ادامه داد: مرحله اول این اجلاسیه مربوط به ۱۶ استان بود که بهمن سال ۱۴۰۱ برگزار و شد این مرحله با حضور ۱۸ سپاه استانی در حال برگزاری است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار