خبرهای داغ:
حجت‌الاسلام حمزه:

تاثیرپذیری متربی به میزان عامل بودن مربی است

همدان-مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه بهار  گفت: مربیان و معلمین در ابتدا باید خود عامل باشند زیرا متربی شاهد عمل و فعل مربی است بنابراین تاثیرپذیری متربی به میزان عامل بودن خود مربی است.
کد خبر: ۹۵۱۰۷۰۲
|
۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۰
تاثیرپذیری متربی به میزان عامل بودن مربی است

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، حجت الاسلام حبیب الله حمزه در نشست روشنگری بسیجیان پایگاه ۹ شهید رحمانی حسین‌آباد عاشوری شهرستان بهار که به مناسبت هفته عقیدتی و سیاسی برگزار شد، با اشاره به نقش مهم و تاثیرگذار معلمان اظهار کرد: کار بر روی باور و عقیده و فکر انسان‌ها سخت است و کار مربیان سخت‌ترین و اساسی‌ترین نقش است و  مربیان عقیدتی در سپاه نیز  از این امر مستثنی نیستند.

وی با تاکید بر نقش معلمان و مربیان در استمرار تربیت الهی گفت:  مربیان عقیدتی همان نقشی را ایفا می‌کنند که انبیا و ائمه (ع) در طول تربیت الهی ایفا می‌کنند، کار مربی در استمرار کار خدای متعال است بنابراین ارزش و جایگاه مربیان بسیار مهم و والا است و معلمان و مربیان در تربیت انسان‌ها بسیار نقش‌آفرین هستند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه بهار ادامه داد: آموزش علم جدا از آموزش ایمان است و وظیفه مربیان با آموزش علم کارکنان، باعث رشد  باور اعتقادی آنها می‌شوند.

وی بیان کرد: مربیان و معلمین در ابتدا باید خود عامل باشند زیرا متربی شاهد عمل و فعل مربی است بنابراین تاثیرپذیری متربی به میزان عامل بودن خود مربی است.

  حمزه تاکید کرد: طبق بیان مقام معظم رهبری، قبل از آنکه جسم پاسدار به سلاح تجهیز و تسلیح شود باید دل و قلب او به ایمان و تقوا تجهیز شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار