خبرهای داغ:

برگزاری یادواره شهدای روحانی در شاهرود/ دشمن روی دانش آموزان و دانشجویان برنامه‌ریزی کرده است

شاهرود_ معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان شاهرود از برگزاری یادواره شهدای روحانی در این شهرستان خبر داد و گفت: دشمن در جنگ نرم خود، روی دانش آموزان و دانشجویان برنامه‌ریزی کرده است.
کد خبر: ۹۵۱۰۵۵۵
|
۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۰۹:۰۱

برگزاری یادواره شهدای روحانی در شاهرود/ دشمن روی دانش آموزان و دانشجویان برنامه‌ریزی کرده استبه گزارش خبرنگار بسیج، ابوطالب جلالی در نشست شورای فرهنگ عمومی شهرستان شاهرود در سالن جلسات مدیریت آموزش و پرورش این شهرستان با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای کارگر و هفته کار و کارگر و هفته معلم و تقدیر از زحمات کادر آموزشی، افزود: با توجه به تمام تلاش‌های که در مجموعه آموزش و پرورش می‌شود توقع مردم از این نهاد بیشتر است، اما جوانانی که تربیت شدند و در دفاع از ارزش‌ها جان خود را طبق اخلاص گذاشتند و امروز در مراقبت از کشور و ارزش‌ها تلاش‌های موثری انجام می‌دهند نشان از کارکرد آموزش و پرورش است.
فرماندار ویژه شاهرود خاطر نشان کرد: امروز نقش دانش آموزان در اعتکاف دانش آموزی نقش خوبی است و در اردوی راهیان نور و گروه‌های جهادی دانش آموزان حضور و نقش آفرین هستند و فعالیت‌های فرهنگی در مساجد و آموزش و پرورش توسط دانش آموزان انجام می‌شود.
او تصریح کرد: دشمن هم به این فعالیت واقف است و بعد از سال‌ها در دوره گذشته تمرکز به سمت دانش آموزان بود و اغتشاشات اخیر دانش آموزان و دانشجویان را مورد توجه قرار دادند و البته به همت مجموعه‌های امنیتی و نظامی و همکاری مدیریت آموزشی خوب کنترل شد.
جلالی به برگزاری یادواره شهدای روحانی در شهادت امام صادق (ع) در سطح شهرستان نیز تاکید و با اشاره به ۳۱ اردیبهشت ماه ولادت حضرت معصومه (س) و روز دختر بر اجرای برنامه‌های متنوع فرهنگی با همکاری آموزش و پرورش و مدیریت شهری و سایر دستگاه‌ها تاکید کرد.
او با تبریک انتصاب فرمانده و جانشین سپاه شاهرود از زحمات سرهنگ خوشقدم فرمانده قبلی سپاه شهرستان تشکر کرد.

اجرای کامل قانون عفاف و حجاب 
برگزاری یادواره شهدای روحانی در شاهرود/ دشمن روی دانش آموزان و دانشجویان برنامه‌ریزی کرده استحجت‌الاسلام سیدعلی رضوی نسب امام جمعه بخش بسطام نیز در این نشست با گرامیداشت سالروز شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی و شهید مطهری گرامیداشت روز معلم، به اجرای قانون عفاف و حجاب در ادارات اشاره و از جدیت و پیگیری و اجرای قاطعانه این قانون تشکر کرد و افزود: این موضع و پیگیری مایه دلگرمی متدینین شهرستان است و باید همه به وظیفه خود در حد توان توجه کرده و فرماندار موضع خوب و حساسیت دارند و از مباحث مهم شورای فرهنگ عمومی است که باید پیگیری شود.
او به شهادت امام صادق (ع) و برگزاری یادواره شهدای روحانی که در سطح استان سهم چشمگیر ۶۰ شهید روحانی شهرستان است تاکید و به برنامه‌های امامزاده محمد بسطام در این روز نیز اشاره کرد.
امام جمعه بخش بسطام با اشاره به خصوصیات خوب سرهنگ خوشقدم فرمانده سابق سپاه شهرستان در دوران بحرانی مسؤولیت و حفظ جایگاه سپاه به عنوان رکن اساسی در کرونا و اغتشاشات، افزود: سرهنگ یونسیان فرمانده جدید هم پا به کار و انقلابی هستند و آرزوی موفقیت برای ایشان داریم.

برپایی نمایشگاه پوشاک اسلامی
سیدحسین میرکریمی جانشین سپاه ناحیه شاهرود نیز در این نشست با اشاره به یادواره شهدای روحانی شهرستان در سالروز شهادت امام صادق (ع) که از سال ۱۳۸۳ برگزار می‌شده، بر برنامه زیری برای بزرگداشت شهدای روحانی تاکید کرد و گفت: با توجه به ظرفیت گردشگری شهرستان در ایام اردیبهشت و خرداد و مشکلات تفرجگاه‌ها و نقاط تفریحی باید توجه ویژه شود.
او خواستار برگزاری نمایشگاه پوشاک حجاب ایرانی اسلامی در مجموعه شهرستان با کیفیت خوب شد و بر حضور بسیج و سپاه با تمام ظرفیت در روز دختر در اجرای برنامه‌ای اثرگذار تاکید کرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار