خبرهای داغ:

اعزام ۲۶ هزار دانش آموز خوزستانی به اردوهای راهیان پیشرفت

مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان در آیین تجلیل از فعالین هفدهمین جشنواره علمی و پژوهشی فرهنگیان بسیجی عنوان کرد: هویت بخشی به دانش آموزان ضرورتی فراگیر در آموزش و پرورش است، برگزاری ۳۲ هزار جلسه تبیینی و بدون واسطه با دانش آموزان سطح مدارس استان، اعزام ۲۶ هزار دانش آموز خوزستانی به اردوهای راهیان پیشرفت و مشارکت فعال و اثربخش ۵ هزار مدیر مدرسه استان در طرح جهش کیفیت و عدالت آموزشی صورت گرفت.
کد خبر: ۹۵۱۰۴۱۴
|
۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۲

به گزارش خبرگزاری بسیج خوزستان؛ مسعود حمیدی نژاد امروز یکشنبه ۱۷ اردیبهشت ماه ۱۴۰۲ در آیین تجلیل از فعالین هفدهمین جشنواره علمی و پژوهشی فرهنگیان بسیجی اظهار کرد: امروز یکی از تاکیدات مقام معظم رهبری در حوزه تعلیم و تربیت کشور ضرورت هویت بخشی به دانش آموزان به عنوان یک اولویت فراگیر است و بر این اساس آموزش و پرورش خوزستان برنامه های تبیینی گسترده ای در این حوزه در دست اجرا دارد.

 

 

 

وی در ادامه با برشمردن یکی از برنامه های کلیدی آموزش و پرورش در حوزه فعالیت های تبیینی؛ خاطرنشان کرد: اردوهای پیشرفت و اعزام دانش آموزان به مجموعه های نیروگاهی، صنعتی و پتروشیمی و نیز نشان دادن پیشرفت ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی که شاهد حضور ۲۶ هزار دانش آموز بود از جمله اقدامات آموزش و پرورش در این حوزه بوده است‌.

 

 

 

حمیدی نژاد اضافه کرد: برگزاری جلسات تبیینی از دیگر اقدمات آموزش و پرورش خوزستان است و در این راستا ۳۲ هزار جلسه گفتگو رو در رو و بدون واسطه با دانش آموزان تاکنون برگزار شده است و بازخوردهای خوبی در این حوزه دریافت شده است که نشان از اثربخشی اقدامات این چنینی است‌.

 

 

 

مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان در پایان با اظهار اینکه طرح جهش کیفیت و عدالت آموزشی از جمله برنامه های راهبردی مجموعه تعلیم و تربیت استان در حوزه کیفیت بخشی است؛ خاطرنشان کرد: در قالب این طرح تاکنون با ۵ هزار مدیر جلسه مستقیم و چهره به چهره برگزار شده است تا این مدیران در ارتباط با مفاد این طرح توجیه شوند. همچنین در قالب این طرح ۱۰ هزار کتاب رایگان در بین مدارس مناطق کم برخوردار توزیع شد و علاوه بر این در یک سال گذشته یک میلیون نفر ساعت دوره توانمندسازی در قالب طرح جهش برگزار شد‌.

 

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار