خبرهای داغ:
یک فعال در گروه‌های جهادی در گفتگو با بسیج:

شیرین‌تر از کار جهادی سراغ ندارم/ امکان حضورخانوادگی در فعالیت‌های جهادی وجود دارد

مسئول قرارگاه ملی جهادی سیستان و بلوچستان گفت: در گروههای جهادی از تمام اقشار، حضور دارند و افراد می توانند به اتفاق دیگر اعضای خانواده در فعالیتهای مختلف جهادی شرکت کنند.
کد خبر: ۹۵۱۰۴۰۷
|
۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۸

شیرین‌تر از کار جهادی سراغ ندارم/ امکان حضورخانوادگی در فعالیت‌های جهادی وجود دارد

علی دین محمدی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج با اشاره به اینکه تمام فعالیت‌های گروه‌های جهادی رایگان است درباره جزئیات فعالیت‌ها در ۱۲استان محروم کشور در سال ۱۴۰۱ افزود: اتمام حدود ۸۰ طرح عمرانی، ترمیم و بازسازی بیش از ۳۰۰ طرح دیگر مثل خانه‌های روستایی و آزادی ۱۴زندانی جرایم غیرعمد از جمله فعالیت‌های ما در سال قبل بوده است.

وی می‌گوید: ارائه بیش از ۴هزار خدمت پزشکی و دندان پزشکی به نیازمندان، توزیع حدود ۲۸هزار بسته سبد معیشتی، پرداخت بیش از ۱۰۰مورد کمک هزینه اجاره و بیش از ۴۰۰ مورد کمک هزینه تحصیلی، برگزاری ۳۴ رزمایش و پویش و کمک‌های مومنانه، پرداخت کمک هزینه نقدی معیشتی یک میلیون تا بیش از ۱۰میلیون تومان به بیش از ۱۰۰خانواده و خرید و توزیع تبلت و گوشی برای ۴۰ دانش آموز بازمانده از تحصیل از دیگر اقدامات ما  بود.

مسئول قرارگاه جهادی محرومیت زدایی شمال شرق تهران همچنین تصریح کرد: در تهران در سال ۱۴۰۱ با همت حدود ۴۰۰ نفر، به بیش از ۴هزار نفر، خدمات رسانی داشته آیم.

وی با اشاره به اینکه حدود ۲۰سالی است که در کار‌های جهادی و موارد مشابه آن مشغول فعالیت است، افزود: از سال ۸۶ تا سال۹۱ در روستای قنات ملک، زادگاه شهید حاج قاسم سلیمانی و روستا‌های اطراف آن مشغول ساخت مدرسه، مسجد، غسالخانه و خانه عالم بوده ایم و سردار سلیمانی هم هر از چند گاه برای سرکشی به این طرح‌ها به آنجا مراجعه می‌کرد و در این مدت شیرین تر از کار جهادی ، کار دیگری سراغ ندارم.

دین محمدی با اشاره به اینکه ۴۳ساله و زاده تهران و دارای مدرک مهندسی برق و صاحب یک فرزند است خاطرنشان کرد: در گروه‌های جهادی از تمام اقشار، حتی خانواده‌ها وجود دارند و می‌توانند به اتفاق دیگر اعضای خانواده در فعالیت‌های جهادی شرکت کنند و هر کدام از اعضا بنا برعلاقه و مهارتی که دارد می‌تواند در بخش‌های مختلف مثل بخش‌های علمی، آموزشی، درمانی، عمرانی و حتی ورزشی مشارکت داشته باشند.

ت ۸۹۹۱

ارسال نظرات
پر بیننده ها