فرمانده سپاه آمل مطرح کرد:

ارائه خدمات رایگان ۲۰ گروه تخصصی جهادی بسیج جامعه پزشکی آمل به مردم

ساری-فرمانده سپاه آمل گفت: ۲۰ گروه تخصصی جهادی سازماندهی شده بسیج جامعه پزشکی در سپاه داریم که در داخل و خارج استان خدمات بهداشتی و درمانی رایگان به مردم ارائه می‌دهند.
کد خبر: ۹۵۱۰۱۱۹
|
۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران، سرهنگ داغمه چی فرمانده سپاه آمل که بصورت سرزده باهمراهی مدیر بسیج جامعه پزشکی درشبکه بهداشت ودرمان حضور یافت با مدیر وکارکنان این مرکز دیدار و هفته سلامت را تبریک گفت.

 سرهنگ داغمه چی فرمانده سپاه آمل در دیدار با دکتر خسروی مدیر و کارکنان شبکه آمل با اشاره به درخشش کادر پزشکی در ۸سال دفاع مقدس و ایام کرونا گفت: در ایام کرونا با هم افزایی همه دستگاه‌های اجرایی و حمایت همه جانبه سپاه و بسیج و خدمات خالصانه کادر بهداشتی و درمانی امور به نحو احسن انجام شد.

فرمانده سپاه آمل با اشاره به اینکه امروز مردم تشنه کارجهادی هستند افزود: ۲۰ گروه تخصصی جهادی سازماندهی شده بسیج جامعه پزشکی در سپاه داریم که در داخل و خارج استان خدمات بهداشتی و درمانی رایگان ارائه می‌دهند تا باری از دوش بهداشت ودرمان شهرستان برداشته شود.

دکتر خسروی مدیر شبکه بهداشت ودرمان آمل هم در این دیدار گفت: سپاه و بسیج جامعه پزشکی، بازوی پرتوان شبکه بهداشت ودرمان می‌باشند حرکت جهادی و همکاری‌های صمیمانه همیشگی بسیجیان باعث دلگرمی مردم و کارکنان بهداشت ودرمان شده است.

عباس اقوامی مسئول بسیج جامعه پزشکی از انواع خدمات رایگان به ۲۲۰۰ نفراز شهروندان توسط ۳۸ نفر از بسیجیان قشردرقالب گروه جهادی درطرح ۳۰ شب ۳۰ مسجد درماه مبارک رمضان و همچنین اعزام ۱۴ گروه جهادی در ۱۴ منطقه هدف با مشارکت بیش از ۱۰۰ نفر از بسیجیان قشر دررزمایش جهادگران فاطمی ۳، ۲۰ و ۲۱ اردیبهشت باشعار جهادامید آفرینی برگزارمی شود خبرداد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار