خبرهای داغ:

اردوی رزمی و تفریحی در اروانه برگزار شد

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج ولی عصر (عج) از برگزاری اردوی رزمی و تفریحی بسیجیان در منطقه ییلاقی هوا خرسو خبر داد.
کد خبر: ۹۵۰۹۹۷۹
|
۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه، اردوی رزمی و تفریحی به همت پایگاه مقاومت بسیج ولی عصر (عج) روستا اروانه در سرخه برگزار شد.

احمد حافظی فرمانده این پایگاه مقاومت بسیج در حاشیه این اردو در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: اردو رزمی و تفریحی در منطقه ییلاقی هوا خرسو به همت دسته امنیتی گردان امام علی (ع)  پایگاه برگزار شد.

او افزود: همچنین در جهت تقویت قوای جسمانی بسیجیان و ترغیب آن ها به ورزش، تمرین فوتبال برگزار و با استقبال خوبی همراه بود.

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج ولی عصر (عج) ادامه داد: جلسه مشترک پایگاه های مقاومت بسیج برادران و خواهران روستا با مرکز نیکوکاری امام علی (ع) جهت تدوین برنامه های شش ماهه اول سال ۱۴۰۲ نیز برگزار و اعضا موضوعات و پیشنهادات خود را در جهت دستگیری هرچه بهتر از خانواده های نیازمند عنوان کردند.

حافظی اضافه کرد: برگزاری جلسه مشترک پایگاه ولیعصر (عج) با هیئت امنای حسینیه اروانه جهت برپایی برنامه‌های ایام محرم ۱۴۰۲ و برنامه ریزی در خصوص این امر از دیگر برنامه های اجرایی بوده است.

همچنین جلسه با موثرین و شورای اسلامی روستا ایج در سرخه با فرمانده پایگاه مقاومت بسیج شهدا روستا ایج در خصوص مشکلات روستا و پیگیری توسط پایگاه و شورای اسلامی تشکیل شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار