غبارروبی و عطر افشانی مزار شهدا و شهید سرتیپ فروزنده و دیدار با خانواده ایشان

زنجان - مزار شهدای زنجان و شهید سرتیپ رحمان فروزنده با حضور دانشجویان دافوس غبارروبی و عطر افشانی شد.
کد خبر: ۹۵۰۹۹۶۵
|
۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۳

 

غبارروبی و عطر افشانی مزار شهدا  و شهید سرتیپ فروزنده و دیدار با خانواده ایشان

به گزارش خبرگزاری بسیج زنجان؛ مراسم عطرافشانی و گلباران مزارشهداء و شهید سرتیپ رحمان فروزنده با حضور دانشجویان دافوس در مزار شهدای زنجان برگزار شد.

در این مراسم فرمانده تیپ ۲۱۶ زرهی نزاجا، سرهنگ ستاد محمد علی بیرانوند اظهار داشت: کارکنان ارتش جمهوری اسلامی پیوسته خود را قدر دان شهداء و مدیون خانواده محترم این عزیزان میدانند.

وی افزود: امروز تمام عزت وسربلندی ایران عزیز مدیون فداکاری شهدا بوده وهرگز حماسه سازی این مردان بزرگ از ذهن‌ها فراموش نخواهد شد.

گفتنی است امیر سرتیپ شهید رحمان فروزنده بهمن ماه سال ۱۳۴۲ در شهرستان زنجان متولد شد و تا پایان دوره دکترا در رشته علوم و فنون نظامی درس خواند، ایشان سرتیپ تمام ارتش بود و بیست و یکم آذر ۱۳۸۹‏، با سمت فرمانده لشکر ٢١ ‏حمزه درگردنه یونس نهاوند هنگام انجام ماموریت دچار سانحه رانندگی شد و به شهادت رسید.

در پایان این مراسم با اهداءلوح از خانواده معظم و معزز شهید فروزنده تقدیر و تجلیل به عمل آمد وخانواده شهید فروزند ضمن تقدیر وتشکر از فرمانده تیپ ۲۱۶، فرمانده و دانشجویان دافوس وسایر کارکنان ارتش، این مراسمات را مایه دلگرمی و احساس خوب برای اعضای خانواده شهید برشمرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار