در هفته عقیدتی سیاسی سپاه و بسیج؛

از ریاست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان سنقروکلیایی و مدیر بسیج هنرمندان تقدیر شد.

علی حشمتی ریاست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان سنقروکلیایی و مدیر بسیج هنرمندان در هفته عقیدتی سیاسی سپاه و بسیج تقدیر و تجلیل شد.
کد خبر: ۹۵۰۹۹۳۵
|
۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۰۸:۳۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج؛ ریاست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان سنقروکلیایی و مدیر بسیج هنرمندان در هفته عقیدتی سیاسی سپاه و بسیج تقدیر به عمل آمد.

در سالروز گرامیداشت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و شهادت استاد مرتضی مطهری، در مراسمی که با حضور فرماندار شهرستان، حجت‌الاسلام والمسلمین احمدی مدیر کل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه، فرمانده سپاه، مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه و مسئولین شهرستان و اقشار مختلف مردم در کانون امام خمینی (ره) برگزار گردید از علی حشمتی ریاست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان سنقروکلیایی و مدیر کانون بسیج هنرمندان به پاس همکاری و پشتیبانی از برنامه‌های فرهنگی و هنری نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج تقدیر گردید.

حجت الاسلام تیشه کنی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج شهرستان سنقروکلیایی اظهار داشت:شهید مطهری شخصیتی است که درعرصه تبيين با قلم روان و شیوا و با بیان رسا وگویای خود توانست از محتوای اسلام واقعی دفاع کند.

او افزود: امروز هم جامعه برای مقابله با خط تحریف دشمن نیاز به مجاهدتی ازجنس تلاش شهید مطهری در عرصه تبيين حقایق دارد.
همچنین در این مراسم از مربیان عقیدتی نیز تقدیر شد و همچنین ازعلی حشمتی به پاس همکاری و پشتیبانی از برنامه فرهنگی هنری این مجموعه تقدیر گردید.

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار