بازدید ریاست سازمان بسیج هنرمندان؛ دکتر جمیری از استان لرستان

ریاست سازمان بسیج هنرمندان؛ دکتر جواد جمیری در استان لرستان حضور یافت.
کد خبر: ۹۵۰۹۹۲۳
|
۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۰۷:۰۹

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج؛ ریاست سازمان بسیج هنرمندان؛ دکتر جواد جمیری در استان لرستان حضور یافت.

در این نشست صمیمانه که رئیس محترم سازمان بسیج هنرمندان استان لرستان؛ جناب کریمی والا، رئیس محترم اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بروجرد؛ جناب آقایی و تعدادی از هنرمندان شاخص و توانمند از رشته‌های مختلف نیز حضور داشتند.

در حاشیه این دیدار  نمایشگاه خوشنویسی سرکار خانم زهره شماعی از اعضای فعال کانون بدست رئیس کل سازمان افتتاح گردید و همچنین از آثار عکاس مطرح دفاع مقدس جناب محمدرضا شماعی از دیگر اعضای فعال کانون بازدید به عمل آمد.

در این نشست گفتگوی صمیمانه پیرامون مسائل و دغدغه‌های هنرمندان فعال و شاخص بروجرد و کشور صورت گرفت که با توجه و نگاه ویژه جناب آقای جواد جمیری در خصوص مسائل مطرح شده همراه شد و برای فعالیت‌های بهتر آینده #بسیج_هنرمندان_بروجرد و حمایت از هنرمندان و اثار هنری ارزشمند تصمیماتی مهمی اتخاذ گردید.

همچنین در این نشست آقای میثم جعفری شاعر انقلابی و آیینی مطرح کشور و آقای محمدرضا گودرزی از نوجوانان و استعدادهای تازه کشف شده توسط #بسیج_هنرمندان_بروجرد به شعرخوانی در موضوع امام زمان (ع) و ایران پرداختند.

بعد از پایان این نشست هم رئیس کل سازمان بسیج هنرمندان و رئیس سازمان بسیج هنرمندان استان لرستان به همراه اعضای کانون بسیج هنرمندان بروجرد و مسئول این کانون به دیدار خانواده شهید یخچالی شهید شاخص سال 1402 رفتند و در منزل این خانواده شهيد پیرامون ابعاد شخصیت این شهید هنرمند به گفتگو پرداختند و برای بیشتر شناساندن شهید یخچالی در سطح کشور برنامه‌ریزی‌هایی مهمی صورت گرفت.

بسیج_هنرمندان_بروجرد از تمامی هنرمندان بزرگ و شاخص بروجرد و کشور که امروز در این جلسه حضور داشتند و دعوت این کانون را پذیرفتند صمیمانه تشکر می‌نماید و روز معلم را بر تمامی اساتید توانمند هنری بروجرد تبریک عرض می‌کند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار