شهید مطهری الگویی از همت و كار است

زنجان _ مربی عقیدتی سیاسی در سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با بیان اینکه شهید مطهری الگویی از همت و کار است،گفت:شهید مطهری معتقد بود در اسلام كار به عنوان یک امر مقدس شناخته شده است.
کد خبر: ۹۵۰۹۷۹۵
|
۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۴

شهید مطهری الگویی از همت و كار است

حجت الاسلام اسلام مردانی در گفتگو با خبرنگار بسیج زنجان؛ ضمن تبریک هفته عقیدتی سیاسی و روز معلم، با اشاره به حدیثی، «مداد العلماء افضل من دماء الشهدا، مداد عالِمان از خون شهیدان سنگین‌تر است»، اظهار داشت: باید توجه داشت که  این حدیث هر قلمى را شامل نمی‌شود، بلکه قلمى را شامل مى شود که در مسیر شهید پروری و حق باشد و این موضوع در آثار شهید مرتضی مطهری و امام خمینی (ره) به خوبی دیده می‌شود.

وی با اشاره به اینکه قلمی که برای اعتلای کلمه حق و هدایت مردم باشد و نقش سازنده در زندگی افراد داشته باشد ارزشمند است، تصریح کرد:قلم و مدادی که شهید مطهری تربیت کرده است مرکبش بالاتر از افضل خون شهدا است.

حجت الاسلام مردانی گفت:امام راحل (ره) و مقام معظم رهبری (مدظله العالی) به صراحت در خصوص آثار شهید مطهری فرمودند بلا استثناء تمامی آثار شهید مطهری قابل استفاده است چرا که زمان شناس و جریان شناس بود.

این مسئول با اشاره به اینکه شهید مطهری یکی از متفکران و معماران فکری نظام مقدس جمهوری اسلامی بود، عنوان کرد:این شهید کسی است که اندیشه‌های اسلام ناب محمدی را به خوبی نمایان و با اندیشه‌های ضد انقلاب مبارزه می‌کرد.

مربی عقیدتی سیاسی در سپاه استان زنجان افزود:آثار شهید مطهری بهترین الگو برای تدریس به نسل جوان است و می‌توان شخصیت‌های علمی، فرهنگی و ادبی این شهید را بازگو کرد و از آن الگو گرفت.

این مسئول با بیان اینکه آثار شهید مطهری قابل دسترس و عینیت دارد، گفت:این شهید والامقام در تمامی عرصه‌ها موفق بود که نشان از تلاش، اراده و پشتکار ایشان بوده است.


حجت الاسلام مردانی در پایان خاطرنشان کرد: شهید مطهری کار و تلاش را مقدس می‌دانست و معتقد بود در اسلام کار به عنوان یک امر مقدس شناخته شده است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار