خبرهای داغ:
در گفتگوی اختصاصی خبرگزاری بسیج؛

معلم خرمشهری که جهادگر شد

رجا طاطاوی، معلم بسیجی پرتلاشی که از تدریس در مدارس و آموزشگاه تا حضور در گروه های جهادی، فرهنگی، آموزشی و مؤسسات خیریه فعالیت دارد.
کد خبر: ۹۵۰۹۷۳۲
|
۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۹

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج شهرستان خرمشهر؛ سرکار خانم رجا طاطاوی معلم بسیجی و مدیر کانون بسیج فرهنگیان خواهر خرمشهر با مدرک کارشناسی نرم افزار کامپیوتر و 7 سال سابقه تدریس در نهضت سوادآموزی شهرستان خرمشهر، یکی از بانوان فرهنگیِ فعال در عرصه های اجتماعی است. 

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج خرمشهر می گوید : این بانوی معلم و بسیجی در کنار شغل مقدس آموزگاری با مؤسسات خیریه راه ایمان و گروه های جهادی حوزه بسیج خواهران ناحیه مقاومت بسیج خرمشهر در زمینه های ذیل فعالیت مستمر دارند. 

 درعرصه های خدمت رسانی به بیماران کم توان مالی

کمک به خانواده های نیازمند

شناسایی جوانان کم برخوردار جهت کمک به امر ازدواج آنان و معرفی به بسیج و نهادهای خیریه جهت تهیه کمک جهیزیه ازدواج و شناسایی زنان بد سرپرست و خود سرپرست. 

 

سرهنگ لویمی ادامه داد: این بانو به همراه تعدادی دیگر از بانوان معلم بسیجی در زمینه آموزش های کمک درسی در مناطق محروم به عنوان یک وظیفه جهادی و انقلابی به دانش آموزان کمک می کنند. 

 

محمد لویمی افزود: ازجمله فعالیت های گروه‌های جهادی که خانم طاطاوی عضو آنهاست، مباحث محرومیت زدایی و کمک‌های مؤمنانه و معیشتی است که در فصول مختلف سال به صورت خود جوش به یاری خانواده های نیازمند، بی سرپرست، بدسرپرست و ایتام می شتابند. 

 

ایشان در پایان ضمن تبریک روز معلم برای این بانوی معلمِ بسیجی و به همه ی معلمین خرمشهری آرزوی توفیقات روزافزون نمود.

معلم بسیجی خرمشهری  که جهادگر نمونه شد

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار