خبرهای داغ:
حجت‌الاسلام نجاری:

شهید مطهری یکی از معماران مقابله با جنگ نرم بود

همدان-مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالحسین(ع)همدان بابیان اینکه شهیدمطهری یکی از معماران مقابله باجنگ نرم بود،گفت:ایشان یک عالم نوآور بودکه براساس مقتضیات زمان قلم زده وکار علمی،فرهنگی واجتماعی کرده است.
کد خبر: ۹۵۰۹۴۶۵
|
۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، حجت الاسلام الیاس نجاری در نشست با پرسنل و بسیجیان سپاه ناحیه ملایر به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی اظهار کرد: سپاه و بسیج در این هفته به دنبال دو هدف هستند.

وی با بیان اینکه این دو هدف ارتقای بصیرت دینی و معرفت سیاسی و جهاد تبیین است، افزود: این اهداف مهمترین محورهای برنامه‌های هفته عقیدتی سیاسی را تشکیل می‌دهد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان با بیان اینکه معرفت دینی جایگاه مهمی دارد، خاطرنشان کرد: انسانی که عالم  به مسائل دینی و معرفت الهی نباشد سلامت جسمی و اجتماعی آن در خطر است.

وی با تأکید بر اهمیت داشتن علم سیاسی، تصریح کرد: اگر فردی عالم به مسایل سیاسی و روز زمان خود نباشد توانایی تشخیص دشمنان و دوستان را نداشته و از بصیرت سیاسی نیز محروم است.

نجاری با بیان اینکه افزایش بصیرت سیاسی جامعه یکی از اولویت‌ها در حوزه عقیدتی سیاسی است، گفت: تلاش می‌کنیم با برگزاری گفتمان و نشست‌های بصیرتی سبب ارتقای بصیرت سیاسی مردم به ویژه در راستای جهاد تبیین شویم.

وی افزود: برگزاری نشست‌های بصیرتی، تجلیل از مربیان عقیدتی و هادیان سیاسی و دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و ائمه جمعه از جمله برنامه‌های سپاه در این هفته است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان با بیان اینکه شهید مطهری یکی از معماران مقابله با جنگ نرم بود، افزود: آثار شهید مطهری نشان می‌دهد که ایشان بسیار نوآوری داشته و به عنوان یک عالم نوآور براساس مقتضیات زمان قلم زده و کار علمی، فرهنگی و اجتماعی کرده است.

وی تصریح کرد: شهید مطهری پایبند به اصول بودند که این مهم در زندگی ایشان کاملاً قابل مشاهده است و در طول عمرشان از آنها عدول نکردند و با پایبندی به همین اصول در نهایت به شهادت رسیدند.

نجاری تاکید کرد: شهید مطهری با چهار جریان به شدت مخالفت و مقابله کرد که ریشه آنها در سخنرانی‌ها و نوشتارهای خود است که جریان ملی گرایی با نوشتن خدمات متقابل اسلام و ایران، مقابله با متحجرین و هشدار برای خطر فکری خوارج زمان و جریان‌های التقاطی و نفاق است.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار