خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه امام حسین(ع) شهرستان بوئین زهرا؛

امر به معروف و نهی از منکر، زیربنای تمدن نوین اسلامی است

حجت الاسلام پنجی گفت :دشمنان انقلاب در راستای کشف حجاب در حقیقت به دنبال سست شدن بنیان خانواده و بی بند وباری در جامعه است
کد خبر: ۹۵۰۹۴۳۳
|
۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۰

قزوین _به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج حجت الاسلام و المسلمین محمد پنجی، مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه امام حسین(ع) شهرستان بوئین زهرا ، در دوره توانمندی ارکان صالحین سپاه ناحیه امام حسین(ع) بوئین زهرا ، به جنگ ترکیبی و جنگ نرم دشمن در خصوص عفاف و حجاب اشاره کرد و گفت: دشمنان انقلاب اسلامی ایران پس از ناکامی در اغتشاشات سال گذشته، به دنبال تکرار پروژه جنگ نرم و جنگ ترکیبی هستند و این بار با موضوع کشف حجاب دنبال آشوب و ناامنی و اغتشاش در کشور هستند و مسئولین کشور باید با حساسیت زیاد این موضوع را رصد و کالبدشکافی کنند و از ایجاد دو قطبی که خواست دشمن است به شدت پرهیز کنند.


وی در ادامه افزود : جنگ ترکیبی جزو برنامه اصلی دشمنان علیه نظام و انقلاب اسلامی است و این جنگ در راستای ضربه زدن به ارزش ها و باورهای دینی و اعتقادی مردم است. دشمنان انقلاب در راستای کشف حجاب در حقیقت به دنبال سست شدن بنیان خانواده و بی بند وباری در جامعه است و با شعار فریبنده « زن، زندگی، آزادی » می خواهند اهداف سیاسی و امنیتی خود در جامعه را پیاده سازی نمایند.
حجت الاسلام و المسلمین پنجی، امر به معروف و نهی از منکر را زیربنای تمدن نوین اسلامی دانست و گفت: همه مردم و مسئولان در زمینه امر به معروف و نهی از منکر وظیفه شرعی، عقلی و اجتماعی دارند و نباید گفت که امر به معروف و نهی از منکر فقط وظیفه عده ای خاص از مردم جامعه است. امر به معروف و نهی از منکر کارآمدترین رابطه اجتماعی در مقابل آسیب های اجتماعی و معضلات فرهنگی در جامعه است و در حقیقت، امر به معروف و نهی از منکر، زیربنای تمدن نوین اسلامی است و مردم و مسئولان باید در امور اجتماعی بی تفاوت نباشند و با هم افزایی و همفکری آسیب های اجتماعی و معضلات فرهنگی را حل کنند.
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه امام حسین(ع) شهرستان بوئین زهرا ، در پایان سخنان خود، به شرایط امر به معروف و نهی از منکر در جامعه اشاره کرد و گفت : کسی که امر به معروف و نهی از منکر می کند، اولاً باید باید این فریضه الهی را به درستی بشناسد، دومین شرط این که احتمال تأثیر بدهد و اگر صددرصد مطمئن بود تأثیر دارد اقدام کند، اگر فرد برخظای خود اصرار داشته باشد، امر به معروف و نهی از منکر واجب می شود و شرط چهارم اینکه مفسده ای نداشته باشد. از این رو، امروز بیش از هر زمان دیگر به اقامه امر به معروف و نهی از منکر در جامعه نیاز است.

انتهای پیام ۱۰۰۴

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار