رویداد نوآورانه در عرصه سه محصول کشاورزی در زنجان برگزار می شود

زنجان- سه رویداد عرضه محصولات گیلاس (شیت) زردآلو(ماهنشان) و زیتون(طارم) با رویکرد نوآورانه و فناورانه در سال‌جاری در زنجان برگزار می‌شود.
کد خبر: ۹۵۰۹۳۸۳
|
۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۰۸:۲۲

رویداد نوآورانه در عرصه  سه محصول کشاورزی در زنجان برگزار می شود

به گزارش خبرگزاری بسیج زنجان؛ مرتضی شهامی، معاون توسعه و مدیریت منابع استاندار زنجان در جلسه چهار جانبه هماهنگی برگزاری این رویداد‌های فناورانه اظهار داشت: برگزاری رویداد‌های فناورانه زمینه‌ساز تقویت در بخش تولید و عرضه محصولات کشاورزی خواهد شد.

وی افزود: فعال شدن پایانه صادرات محصولات کشاورزی در شمالغرب کشور یکی از اقدامات مفید و موثری است که به بخش کشاورزی و اقتصاد استان کمک خواهد کرد.

شهامی تصریح کرد: برگزاری رویداد‌های فناورانه در تولید ثروت و دانش موثر خواهد بود و بستری مناسب در فراهم کردن ارتباط فعالان این عرصه خواهد بود.

در ادامه مهدی شجاعی رئیس مرکز نوآوری‌های صادراتی محصولات کشاورزی شمال‌غرب کشور گفت: این رویداد با همکاری سازمان جهاد کشاورزی، دانشگاه زنجان و نظام مهندسی کشاورزی برگزار خواهد شد.

وی افزود: این رویداد‌ها به مدت ۱۰ روز برگزار خواهد شد، و در راستای استقرار غرفه‌های عرضه محصولات کشاورزی هزینه‌ای دریافت نخواهد شد و کشاورزان در راستای حضور در این رویداد‌ها از طریق سازمان جهاد کشاورزی اقدام کنند.

در ادامه عبدالله اسماعیلیان، مدیر‌عامل پایانه صادراتی محصولات کشاورزی شمالغرب کشور گفت: تلاش ما این است تا قبل از ورود دلالان برای خرید محصولات کشاورزی، ما وارد کار شده و کشاورزان را ترغیب به عرضه محصولات خود در پایانه صادراتی کشاورزی شمالغرب کشور کنیم.

وی با بیان اینکه در برگزاری این رویداد مهم به همکاری شهرداری نیازمند هستیم گفت: طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده مقرر شده با دهیاران نیز جلسات توجیهی برگزار شود تا کشاورزان اطلاعات بیشتری در این مورد به دست آورند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار