خبرهای داغ:

آیین نمادین نواختن زنگ " سپاس معلم " در دبیرستان نجابت شاهرود+ تصاویر

شاهرود_ به مناسبت هفته بزرگداشت مقام معلم، زنگ «سپاس معلم» با حضور مسئولان شهرستان شاهرود برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۰۹۲۸۴
|
۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۸:۳۰

به گزارش خبرگزاری بسیج، در دومین روز از هفته معلم با حضور معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان شاهرود، فرمانده انتظامی، رئیس شورای اسلامی شهر، مسئول دفتر نماینده مردم شاهرود در مجلس و اعضای شورای مرکزی انجمن؛ زنگ سپاس معلم در دبیرستان دوره اول نجابت برگزار شد.
سیدمحمد موسوی معاون مدیرکل و مدیر آموزش و پرورش شاهرود ضمن عرض تبریک و تهنیت به مناسبت هفته معلم، به سخنان حضرت آیت الله خامنه‌ای در دیدار ۱۲ اردیبهشت با معلمان نمونه سراسر کشور اشاره و اظهار کرد: رهبری با تبیین باید‌ها و نباید‌های مهم نظام آموزش، از مسئولان نظام را مکلف نمودند که در مقابل توقعات خود از معلمان، در قبال مشکلات مختلف آنها، حقیقتا احساس مسئولیت کنند؛ و این خود مایه دلگرمی و کاهش دغدغه‌های این قشر مومن، متعهد و شریف است.
او در ادامه از همکاری خوب نهادها، دستگاه‌های اجرایی و انجمن‌های اولیا و مربیان در تجلیل از شان و مقام معلمان قدردانی نمود.
ابوطالب جلالی معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان شاهرود نیز هفته معلم را به جامعه فرهنگیان تبریک گفت و خاطرنشان کرد: توسعه و سرآمدی کشور در گرو توجه جدی به نظام آموزشی است و با توجه به گلایه مقام معظم رهبری از بی مهری‌های صورت گرفته نسبت به معلمان، همگان باید با کارکرد بهتر در صدد کمک برای جبران خلا‌های موجود در این مجموعه باشیم.
این مقام مسئول در بخش دیگری از سخنان خود از حسن همکاری شهرداری در فضاسازی شهر به مناسبت هفته معلم قدردانی نمود و ضمن ارج نهادن به نقش موثر والدین در ارتقای جایگاه علمی فرزندان، از معلمان خواست دانش آموزان را به سوی برنامه ریزی برای ترسیم چشم انداز آینده شغلی خود بر اساس علاقه، استعداد و نیاز‌های جامعه رهنمون سازند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار