خبرهای داغ:
نماینده ولی فقیه در استان قزوین در یادواره شهدای کارگری شهرستان البرز؛  

شهید مطهری پیش نیاز انقلاب بود

آیت اله عابدینی عنوان کرد: شهید مطهری پيش نیاز انقلاب اسلامی بود؛ ما انقلاب اسلامی را با شهید مطهری درک کرده ایم و اندیشه‌های این شهید بزرگوار هم عقل را تسلیم و هم دل را راضی می کند.
کد خبر: ۹۵۰۹۲۸۱
|
۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۸:۲۰

قزوین_ به‌ گزارش خبرنگار بسیج یادواره شهدای کارگری شهرستان البرز با حضور آیت الله عابدینی، نماینده ولی فقیه استان قزوین، مسوولان شهرستان البرز و جمعی از کارگران شهرستان البرز در شرکت کنتورسازی شهرصنعتی البرز برگزار شد.

در این مراسم آیت الله عابدینی ضمن گرامیداشت سالروز شهادت آیت الله مطهری و تبریک روز کارگر و روز معلم گفت: اصل یادگیری و یاد دادن باید در زندگي انسان‌ها جاری باشد. 

وی بيان کرد:شما کسی را پیدا نمی کنید که غیر مستقیم شاگرد مکتب انسان پرور و تربیتی استاد مرتضی مطهری نباشد؛ کتاب هایی که بعد از شهید مطهری نوشته شده متاثر از آثار و اندیشه‌های این شهید بزرگوار است.

وی تصریح کرد: شهید مطهری پيش نیاز انقلاب اسلامی بود؛ ما انقلاب اسلامی را با شهید مطهری درک کرده ایم و اندیشه‌های این شهید بزرگوار هم عقل را تسلیم و هم دل را راضی می کند.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین در ادامه با بیان اینکه در هیج کجای دنیا هیچ کس به اندازه دین اسلام برای زن ارزش قائل نشده، افزود: اسلام همه افراد را در کنار هم قرار داده و با ارزش ترین افراد در نظر اسلام با تقواترین آن هاست.

وی در ادامه با بیان اینکه پیامبر اسلام با افتخار دست کارگر را می بوسید به ذکر خاطره‌ای از شهيد مطهری پرداخت. 

آیت‌الله عابدینی در پایان با اشاره به حیات انسانی و حیوانی انسان‏ها گفت: همه امامان آمدند، همه کتابها نازل شدند، شهید مطهری ها و حاج قاسم ها آمدند و انقلاب اسلامی صورت‌ گرفت تا ما به حیات طیبه برسیم و تمامی رهنمودهای مقام معظم رهبری مبنی بر این است که ما به حیات انسانی دست یابیم.

گفتنی است در پایان مراسم از کارگران نمونه شهرستان البرز تجلیل شد. 

 شهرستان البرز ۲۰۰ شهید کارگری تقدیم انقلاب کرده است.

 

انتهای پیام

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار