معاون هماهنگ کننده سپاه کربلا:

بصیرت نافذ شهید مطهری حیات اسلام را از توطئه‌های دشمنان در امان نگه داشت

ساری-معاون هماهنگ کننده سپاه کربلاگفت: شهید مطهری با بصیرتی نافذ در مقابله با توطئه‌های دشمنان توانست حیات اسلام را از هجمه‌های سنگین در امان نگه دارد.
کد خبر: ۹۵۰۹۲۲۹
|
۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۰

سرهنگ مجیدی: علامه شهید مطهری در عرصه علم و عمل شخصیتی ممتاز و بی‌نظیر است.

به مناسبت گرامیداشت سالروز شهادت استاد شهید مرتضی مطهری و هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج ، سرهنگ مجیدی معاون هماهنگ کننده سپاه کربلا به همراه سرهنگ تدریسی فرمانده سپاه شهرستان عباس آباد، حجت‌الاسلام والمسلمین باباپور مسئول نمایندگی ولی فقیه  با حجت‌الاسلام والمسلمین موسوی امام جمعه شهرستان عباس آباد دیدار و گفتگو کرد.

معاون هماهنگ کننده سپاه کربلا در این دیدار گفت: هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و روز معلم به نام علامه مطهری مزین شده که شخصیتی وارسته در عرصه اخلاص، عمل و علم است که با بصیرتی نافذ در مقابله با توطئه‌های دشمنان توانست حیات اسلام را از هجمه‌های سنگین در امان نگه دارد.

در ادامه حجت السلام والمسلمین موسوی امام جمعه شهرستان عباس آباد در این دیدار گفت:سپاه پاسداران حافظ جان ومال ونوامیس مردم است ودشمنان از سپاه ترس ودوستان به این نهاد مقدس وانقلابی ارادت دارند.

وی افزود:جمله امام خمینی(ره) که فرمودند:"اگر سپاه نبود کشور هم نبود "جمله بسیار دقیقی است که نشان دهنده اقتدار وافتخار این نیروی الهی در زمان جنگ تحمیلی واکنون است.

امام جمعه شهرستان عباس آباد تصریح کرد:محبوبیت سپاه پاسداران کمتر از محبوبیت علماءدر جامعه نیست.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار