خبرهای داغ:
معاون مدیرکل و مدیر آموزش و پرورش کازرون :

هفته معلم فرصتی است که تأملی بر رفتار، افکار و اندیشه ها و سیره خودمان داشته باشیم

به مناسبت هفته معلم، مقام معلم در شهرستان کازرون گرامی داشته شد.
کد خبر: ۹۵۰۹۲۱۰
|
۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، همزمان با هفته بزرگداشت مقام معلم در مراسمی با حضور امام جمعه و مسئولین شهرستان کازرون از مقام شامخ فرهنگیان شهرستان کازرون تجلیل به عمل آمد.
در این مراسم که با زیارت قبور مطهر شهدای فرهنگی شروع شد، حجت الاسلام صباحی، امام جمعه کازرون با ادای احترام به مقام شامخ شهدای والا مقام به ویژه شهدای فرهنگی این شهر گفت: شهدا زندگانی حی و ناظر هستند که با نثار خون خود امنیت، کرامت و هدایت را برای ما به ارمغان آوردند.
در ادامه سرهنگ پاسدار غلامرضا توکل فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه کازرون ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و هفته معلم بیان داشت: از ویژگی‎های استاد مطهری، شناخت عمیق وی از اسلام و نیز آگاهی او از مسائل و مشکلات اجتماعی، سیاسی و فرهنگی عصر حاضر بود، که امروز نیازمند جدی کشور برای روشنگری و شناخت دشمن برای نسل های آینده در سطح مدارس هستیم.

در ادامه امیرحسین جمشیدی، معاون مدیرکل و مدیر آموزش و پرورش کازرون در سخنانی با گرامیداشه هفته معلم تصریح کرد: هفته معلم فرصتی است که تأملی بر رفتار، افکار و اندیشه ها و سیره خودمان داشته باشیم.

در ادامه مسئولین شهرستان کازرون با حضور در سطح برخی مدارس شهرستان کازرون ضمن شرکت در ویژه برنامه های هفته معلم، از برخی از آموزگاران شهرستان به نمایندگی از سایر فرهنگیان شهرستان تجلیل به عمل آوردند.
به گزارش بسیج، اهم برنامه های هفته معلم شهرستان کازرون توسط کانون فرهنگیان بسیج این شهرستان انجام قربانی یک راس گوسفند و توزیع بین نیازمندان، تجلیل از افتخار آفرینان مسابقات قرآن و علمی و ورزشی و کنکور، تهیه 100 بسته کمک مومنانه و توزیع بین نیازمندان و 50 بسته لوازم التحریر
، رزمایش حضور کلیه مسولین و پایوران سپاه ناحیه در 150 مدرسه و تجلیل از معلمین، گلباران و عطر افشانی قبور مطهر شهدا فرهنگی و دانش آموز، مراسم تجلیل از مقام معلم (تجلیل از معلمین نمونه شهرستانی و کشوری)، برگزاری میز خدمت در مصلای نمازجمعه ،سخنرانی پیش از خطبه مدیر آموزش و پرورش بجهت هفته معلم، رزمایش لیگ جهاد تبیین(جت) مخصوص دانش آموزان متوسطه اول و دوم، سرکشی از خانواده شهدای فرهنگیان و... نام برده شد.
در پایان یادآور می شود فرهنگیان شهرستان کازرون با اهداء ۲۷ شهید فرهنگی و ۱۴۸ شهید دانش آموز در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران نقش آفرینی کرده اند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار