خبرهای داغ:

ساخت ۷۴ خانه عالم در استان سمنان

معاون اداری، مالی اداره کل تبلیغات اسلامی استان سمنان با اشاره به تعداد ٧٤ خانه عالم در استان سمنان گفت: ١٥ خانه عالم دیگر به صورت مردمی ساخته شده که وظیفه ما حمایت و پشتیبانی از آن‌ها است.
کد خبر: ۹۵۰۸۹۳۳
|
۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۲۱:۴۵

ساخت ۷۴ خانه عالم در استان سمنانبه گزارش خبرگزاری بسیج، سهیل سلیمی نسب با اشاره به تعداد ٧٤ خانه عالم در استان سمنان که طی چند سال گذشته ساخته شده است و مالکیت آن بر عهده سازمان تبلیغات اسلامی است، افزود: ١٥ خانه عالم دیگر به صورت مردمی ساخته شده که وظیفه ما حمایت و پشتیبانی از آن‌ها است.
او با بیان اینکه ٦ خانه عالم طی یک سال و نیم گذشته در حال ساخت بوده است که سازمان تبلیغات آن را در مراحل ابتدایی تحویل گرفته و اکنون مراحل پایانی کار را طی می‌کنند، تصریح داشت: سازمان توانسته بودجه، پشتیبانی، تامین و نگهداری خانه عالم‌های موجود را هم تامین کند.
این پژوهشگر و جوان برتر استان، هدف اصلی سازمان تبلیغات در ساخت خانه‌های عالم را مشارکت و حضور نیرو‌های مردمی برشمرد و ابراز کرد: سازمان در راستای حضور مردم به منظور ساخت و تعمیر خانه‌های عالم، تفاهم نامه همکاری بین بسیج سازندگی استان و بنیاد علوی منعقد کرد تا از ظرفیت آن‌ها در مناطق محروم استفاده کند.
ارتقا معاونت مالی و اداری سازمان تبلیغات از رتبه ٣٠ کشوری به رتبه ١٥
سلیمی نسب با توجه به اینکه وی جوان‌ترین فرد در مجموع معاونین اداری و مالی تبلیغات اسلامی کشور است، افزود: معاونت مالی و اداری سازمان تبلیغات اسلامی شامل حوزه‌های مختلف همچون فناوری اطلاعات، حقوقی، عمران و املاک، منابع انسانی و… بوده که رتبه فعالیت‌های استان سمنان در هر حوزه مشخص شده است.
او از کسب رتبه ٥ معاونت اداری، مالی سازمان تبلیغات اسلامی استان سمنان در حوزه عمران و املاک خبر داد و ابراز داشت: سازمان تبلیغات اسلامی استان سمنان در سال ١٤٠٠ در این حوزه دارای رتبه ٢٠ در مجموع ٣١ استان کشور بوده است.
معاون اداری، مالی اداره کل تبلیغات اسلامی استان سمنان با بیان اینکه این معاونت در سال ١٤٠٠ در حوزه حقوقی دارای رتبه ٢٧ کشوری در ادارات کل تبلیغات اسلامی کشور است، تصریح داشت: در یک سال گذشته سعی داشتیم تا در این حوزه بیشتر پرونده‌های حقوقی استان را به نتیجه برسانیم و همین باعث کسب رتبه ١٠ در سال جاری شد.
این پژوهشگر و جوان برتر در استان سمنان با اشاره به اینکه سازمان تبلیغات اسلامی استان سمنان در جدول ارزیابی حوزه منابع انسانی ارتقا نیافته است، عنوان داشت: حوزه منابع انسانی جزو ده استان اول در مجموع استان‌های کشور است.
سلیمی نسب با توجه به اینکه حوزه مالی در جدول ارزیابی استان‌ها از اخر جدول به استان ٢٠ ارتقا یافته است، گفت: معاونت اداری و مالی سازمان تبلیغات اسلامی استان سمنان در بیشتر حوزه‌های نام برده پیشرفت قابل توجهی داشته است که این قدم رو به جلو باعث شده تا در جدول ارزیابی استان‌ها در مجموع از اخرین استان به نیمه‌های جدول یعنی رتبه ١٥ دست یابیم و این کارنامه اداره کل تبلیغات اسلامی استان سمنان در معاونت اداری، مالی در حال حاضر است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار