خبرهای داغ:
حجت‌الاسلام گودرزی تله‌جردی:

سبک زندگی شهید مطهری نمونه و الگوی خوبی برای همه انسان‌ها است

همدان-مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه کبودراهنگ سبک زندگی شهید مطهری می‌تواند نمونه و الگوی خوبی برای ما همه ما انسان‌ها باشد تا به این وسیله دستورات اسلامی را بیشتر در زندگی مان به کار گیریم.
کد خبر: ۹۵۰۸۵۰۲
|
۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۰۷:۴۳
سبک زندگی شهید مطهری نمونه و الگوی خوبی برای همه انسان‌ها است

حجت الاسلام علیرضا  گودرزی تله‌جردی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در کبودراهنگ ضمن گرامیداشت هفته عقیدتی سیاسی اظهار کرد: هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج همزمان با سالروز شهادت استاد شهید مرتضی مطهری (ره)  فرصت مغتنمی است تا از مربیان و عناصر تأثیرگذار در تربیت و آموزش عقیدتی سیاسی تجلیل و تقدیر شود.

وی افزود: ما باید با گرامیداشت مجاهدت‌های علمی و عملی شهید آیت‌الله مطهری به ترویج فرهنگ اسلامی در جامعه بپردازیم چرا که سبک زندگی شهید مطهری می‌تواند نمونه و الگوی خوبی برای ما همه ما انسان‌ها باشد تا به این وسیله دستورات اسلامی را بیشتر در زندگی مان به کار گیریم.

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه کبودراهنگ با اشاره به سخن امام خمینی(ره) در خصوص معلمی گفت: معلمی شغل انبیا است، این جمله در نگاه اول یک جمله کوتاه ولی در عین حال  پر محتوا است چرا که اولین معلم عالم خداوند باری تعالی و انبیا هستند.

وی گفت: به مناسبت این هفته برنامه‌های متنوع فرهنگی و هنری، ورزشی در سطح شهرستان اجرا می‌شود که از شاخص‌ترین آنها می‌توان به برگزاری نشست حکمت مطهر با حضور سخنران کشوری و استانی، تجلیل از مربیان عقیدتی، سیاسی که در طول سال با مجموعه نمایندگی ولی فقیه همکاری داشته‌اند، دیدار با امام جمعه و دیدار با خانواده معظم شهدای معلم و روحانی اشاره کرد.

گودرزی تله‌جردی عنوان کرد: غبارروبی و عطر افشانی مزار شهدای روحانی و معلم شهرستان برای تجدید میثاق با آرمان‌های شهدا و امام شهدا، برگزاری نشست‌های عقیدتی و بصیرتی در سطح حوزه‌های و  پایگاه‌های مقاومت و حضور سازماندهی پایوران و بسیجیان در نماز جمعه، برگزاری مسابقه کتابخوانی با محوریت کتاب یک ون شبهه و مسابقات ورزشی در ناحیه شهرستان کبودراهنگ از دیگر برنامه‌های اجرایی است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار