خبرهای داغ:
بمناسبت سالروزشهادت علامه مطهری و هفته عقیدتی سیاسی؛

دیدارفرمانده ومسئولین سپاه حضرت ولی عصر(عج)با نماینده ولی فقیه در خوزستان

نماینده ولی فقیه در خوزستان سپاه را یکی از «بازوهای» انقلاب اسلامی برشمرد که توانست اقدامات بسیار مهمی در حوزه تربیت نسل جوان انقلابی انجام دهد که در دفاع مقدس با فرماندهان جنگی خود را نشان داد.
کد خبر: ۹۵۰۸۴۵۳
|
۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۲۲:۲۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در اهواز؛ حجت الاسلام سید عبدالنبی موسوی فرد نماینده ولی فقیه در خوزستان در دیدار با فرماندهان و مسئولان عالی رتبه سپاه پاسداران حضرت ولیعصر (عج) خوزستان گفت که انسان اگر بداند امامش چه ماموریتی دارد باید خود را با آن هماهنگ کند که یکی از آنها تربیت کادر و نیروهایی است که امام زمان را در ساخت حکومت جهانی همراهی کنند.

 

او افزود: در تمام زمان‌ها نیز هدف همین بود اما مردم نتوانستند خود را در کنار امام‌ خویش قرار دهند.

 

حجت الاسلام موسوی فرد «تربیت نفوس از طریق علما و مراجع» را ماموریت امام عصر بیان کرد سپس در بخش دیگری از صحبت های خود به دستاوردهای دفاع مقدس اشاره‌کرد.

 

نماینده ولی فقیه در خوزستان گفت: گاهی ما فکر میکنیم در برخی مسائل شر وجود دارد حال آنکه خداوند در آن خیر و نیکی قرار داده است.

 

این مقام مسئول سپاه را یکی از «بازوهای» انقلاب اسلامی برشمرد که توانست اقدامات بسیار مهمی در حوزه تربیت نسل جوان انقلابی انجام دهد که در دفاع مقدس با فرماندهان جنگی خود را نشان داد.

 

سردار حسن شاهوار پور‌ فرمانده سپاه حضرت ولی‌عصر (عج) خوزستان در دیدار فرماندهان و مسئولان عالی رتبه سپاه خوزستان با نماینده ولی فقیه در خوزستان گفت: اکنون ما باید بتوانیم جوان پا به کار انقلابی را تربیت کنیم.

 

او با اشاره به هفته معلم گفت: شهید مطهری نیاز های جامعه را به خوبی درک می‌کرد و در این خصوص کتب بسیار ارزشمندی به رشته تحریر در آورده است.

 

سردار شاهوار پور ادامه داد: اگر بنیه اعتقادی جوانان ما محکم بسته شود تمام عالم هم پیمان شوند نمی توانند علیه آنها کاری کنند همانطور که در دفاع مقدس نتوانستند.

 

فرمانده سپاه حضرت ولیعصر (عج) خوزستان همچنین بیان کرد: انگیزه تا زمانی که خدایی باشد انسان پیروز است و اگر زمینی شود پیروزی دشوار می گردد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار