خبرهای داغ:

دیدار فرمانده و کادر سپاه ناحیه بهبهان با خانواده شهدا

فرمانده سپاه ناحیه بهبهان در آستانه آغاز عملیات بیت المقدس و هفته عقیدتی به همراه جمعی از پرسنل سپاه ناحیه با خانواده شهید رحمان طیبی دیدار و ادای احترام کردند
کد خبر: ۹۵۰۸۴۰۹
|
۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۸:۲۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج ، سرهنگ پاسدار روح الله قاسمی خشاب فرمانده محترم سپاه ناحیه بهبهان در آستانه آغاز عملیات بیت المقدس و هفته عقیدتی به همراه جمعی از پرسنل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با خانواده شهید رحمان طیبی دیدار کردند که در این دیدار به پاس مجاهدت‌ها و ایثارگری‌های شهید طیبی از پدر این شهید والامقام تجلیل و تقدیر شد.

 

فرمانده سپاه ناحیه بهبهان  با اشاره به اینکه امروز هم شهدا در بین ما حاضر و ناظر هستند و ما را کمک می‌کنند، گفت: هر جا در کارهایمان به بن بست می رسیم با توسل به شهدا گره‌ها باز می‌شود و دیدار با خانواده شهدا موجب تقویت روحیه جهادی و معنوی ما میشود.

 

وی با بیان به اینکه حضور در بین خانواده‌های شهدا برای ما یک توفیق بزرگ است از خانواده شهدا خواست تا برای مسئولان و ماندن ما در مسیر شهدا دعا کنند.

 

در ادامه خانواده شهید طیبی با قدردانی از حضور فرمانده سپاه ناحیه بهبهان و همراهان در منزل شهید گفت: امروز هم مثل دیروز خانواده شهدا به عهدی که با امام و شهدا بسته اند پایبند هستند و در هر میدانی که انقلاب به حضور ما نیاز داشته باشد حاضر خواهیم شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار