مدیرکل کمیته امداد استان زنجان خبر داد:

بهره‌مندی 50 هزار مخاطب از برنامه‌های فرهنگی کمیته امداد

زنجان _ مدیرکل کمیته امداد استان زنجان، گفت: بر اساس آمارهای موجود 50 هزار مخاطب از برنامه‌های فرهنگی کمیته امداد در سال گذشته بهره‌مند شدند.
کد خبر: ۹۵۰۷۹۷۸
|
۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۸

 

بهره‌مندی 50 هزار مخاطب از برنامه‌های فرهنگی کمیته امداد

به گزارش خبرگزاری بسیج زنجان؛ روح اله صالحی در جلسه شورای مدیران این نهاد ضمن قدردانی از همراهی خیران و حامیان در طرح‎های مشارکتی کمیته امداد در قالب جشن نیکوکاری و طرح‌های مناسبتی ماه مبارک رمضان اظهار کرد: تلاش شبانه‌روزی همکاران در ستاد استان و شهرستان‌ها موجب تحقق برنامه‌های پیش‌بینی شده کمیته امداد در این دو بازه زمانی شد.

وی همچنین به نقش تاثیرگذار صدا و سیما و رسانه‌های استانی در اطلاع‌رسانی طرح‎های مشارکتی کمیته امداد اشاره کرد و افزود: خوشبختانه با جریان‌سازی صورت گرفته برنامه پیش‌بینی شده کمیته امداد در بحث حامی‎یابی محقق شده و بیش از ۴ هزار و ۱۰۰ حامی در استان جذب شد.

صالحی در ادامه به بحث توزیع به موقع زکات فطره در روز عید فطر اشاره کرد و گفت: این موضوع چندین سال است که در استان اجرا می‌شود وخوشبختانه موجب اعتمادسازی بین خیران هم شده است.

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان در ادامه به موضوع توجه به مسائل فرهنگی تاکید کرد و افزود: خدمات فرهنگی پایه و اساس توانمندسازی است و سال قبل ۵۰ هزار مخاطب از این برنامه‌ها استفاده کردند.

وی با تأکید بر شناسایی نیاز‌های فرهنگی مددجویان گفت: این امرمستلزم برگزاری نشست‌های تخصصی است و حوزه حمایت نیز در این زمینه باید پای کار باشد و بخشی از اقدامات مددکاران به مسائل فرهنگی اختصاص پیدا کند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار