حوزه نفت و گاز؛

3 شرط استاندار برای ادامه فعالیت پیمانکاران در ایلام

استاندار ایلام گفت: نباید پذیرفت که پیمانکار از خدمات استان استفاده کند اما نه از نیروی بومی استفاده کند نه گشایش حساب بانکی فعال داشته باشند
کد خبر: ۹۵۰۷۹۱۴
|
۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۲۲:۲۷

به گزارش خبرگزاری بسیج، حسن بهرام نیا استاندار ایلام در دومین روز از سفر خود به شهرستان دهلران در بازدید از ایستگاه تقویت فشار گاز بیات دهلران گفت: بکارگیری نیرو‌های بومی در شرکت‌های حوزه نفت و گاز استان چشمگیر بوده و در این راستا۷۰ درصد نیروی‌های ایستگاه تقویت فشار گاز «بیات» دهلران بومی هستند.

وی افزود: یکی از مهمترین الزامات برای ادامه فعالیت پیمانکاران در حوزه‌های نفت و گاز استان ایلام گشایش حساب فعال در استان است.

استاندار ایلام ادامه داد: همچنین از دیگر این الزامات استفاده از تولیدات استان از جمله تجهیزات و اقلام خوراکی برای فعالیت پیمانکاران این حوزه‌ها در استان است.

بهرام نیا خاطر نشان کرد: نباید پذیرفت که پیمانکاران از خدمات استان استفاده کرده، اما نه از نیروی بومی استفاده کنند نه گشایش حساب بانکی فعال داشته باشند.

نماینده عالی دولت در استان ایلام با اشاره به اینکه، ایستگاه تقویت فشار گاز بیات دهلران علاوه بر ارزآوری و توسعه اقتصاد کشور، اشتغالزایی بسیار قابل ملاحظه‌ای را به دنبال خواهد داشت، گفت: این پروژه در سال ۹۹ شروع شده و پیشرفت قابل ملاحظه‌ای را دارد که این از نعمت‌های نظام جمهوری اسلامی است.

بهرام نیا در ادامه عنوان کرد: به حمدالله امروز با استفاده از توان و تخصص داخلی بیشتر محصولات حوزه نفت و گاز بومی سازی شده است و تمامی محصولات مهم و استراتژیک در داخل کشور تولید خواهد شد.

مجموعه تقویت فشار گاز بیات دهلران در ۷ هکتار ایجاد شده است و در حال حاضر بیش از ۴۰۰ نفر و در زمان بهره برداری ۲۷۰ در سه شیفت فعالیت خواهند کرد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار