خبرهای داغ:

رسانه‌ها باید مدافع نظام و انقلاب و اسلام باشند

شاهرود_ امام جمعه موقت شهر رویان گفت: در زمان حاضر که رسانه‌های جهان بر علیه انقلاب اسلامی هستند باید رسانه‌ها و مطبوعات داخلی باید مدافع نظام جمهوری اسلامی باشند.
کد خبر: ۹۵۰۷۸۶۶
|
۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۱

رسانه‌ها باید مدافع نظام و انقلاب و اسلام باشندبه گزارش خبرنگار بسیج، حجت‌الاسلام محمد حسین پور در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر رویان در مسجد جامع این شهر با اشاره به روز جهانی مطبوعات با ابراز تأسف از اینکه رسانه‌های جهان دست استکبار جهانی است و تمام تلاش آن‌ها محدود کردن اسلام و انقلاب اسلامی است، تاکید کرد: مطبوعات و رسانه‌های داخلی باید با تمام توان در برابر این هجمه رسانه‌ای استکبار ایستاده و از نظام و انقلاب اسلامی دفاع کنند.
او با اشاره به روز جهانی کار و کارگر، از کارگران به عنوان رزمندگان جهاد اقتصادی نام برد و بر حمایت از این قشر زحمتکش تاکید کرد.
امام جمعه موقت شهر رویان با اشاره روز معلم و شهادت استاد مطهری، بر حل مشکلات فرهنگیان به عنوان فرهنگ سازان آینده جامعه توسط دولت تصریح کرد.
حسین پور به سخنان مقام معظم رهبری در خصوص وحدت و همدلی، بر شرکت در نماز جماعت و تاکیدات ائمه اطهار در این راستا اشاره کرد و بر توجه به وحدت و انسجام ملی تاکید کرد.
او به شهادت حمزه سیدالشهدا و سخنان رهبر انقلاب در نماز عید فطر نیز اشاره نمود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار