اندیشکده ها باید از ظرفیت نخبگانی حوزه و دانشگاه در اصلاح و تدوین قوانین استفاده کنند

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گفت: اندیشکده ها باید از ظرفیت نخبگانی حوزه و دانشگاه در اصلاح و تدوین قوانین استفاده کنند.
کد خبر: ۹۵۰۷۷۴۱
|
۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۷:۵۸

آیت الله محسن فقیهی روز پنج شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج استان تهران، در حاشیه آئین افتتاح اندیشکده حقوقی در سالن شهید جنگروی سپاه حضرت سیدالشهدا (ع) استان تهران اظهار داشت: اندیشکده ها باید نخبگان حوزه و دانشگاه را دعوت کنند، در واقع اندیشکده ها باید از ظرفیت نخبگانی حوزه و دانشگاه در اصلاح و تدوین قوانین استفاده کنند.
عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم افزود: این نخبگان می‌توانند قوانینی که نقص دارد را اصلاح کنند انشالله این کار توسط حجت الاسلام احدی به خوبی انجام شود و شاهد حرکت نخبگانی در این عرصه باشیم.
وی تصریح کرد:جوانانی که در حوزه و دانشگاه نخبه هستند باید فعال شوند و قوانینی که موجود است و یا نیست در کنار هم قرار دهند و قوانینی که نقص دارد را جبران کنند و این کار توسط شخصیت های بزرگ در دانشگاه و حوزه فعال شود.
آیت الله فقیهی بیان کرد:مقام معظم رهبری نیز تاکید فرمودند ما باید روی نخبگان کار کنیم یعنی کسانی که از نظر استعداد و حافظه و وعلمیت نخبه هستند می توانند عهده دار چنین مسئولیتی باشند.

خبرنگار میثم پاشنگ 

ارسال نظرات
آخرین اخبار