سردار زهرایی در بازدید از شهرک صنعتی سوادکوه شمالی:

بسیج برای رشد و رونق تولید در کنار مردم قرار دارد

ساری-مسئول سازمان بسیج سازندگی کشور گفت : بسیج به عنوان نهاد تسهیل گر نقش‌های مختلفی را برای رونق تولید و رشد آن در نظر گرفته است.
کد خبر: ۹۵۰۷۷۳۸
|
۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۷:۵۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران،همزمان با هفته بسیج کارگری و در راستای تحقق شعار سال، عصر امروز سردار زهرایی " مسئول سازمان بسیج سازندگی کشور " به همراه دکتر اله بداشتی " مسئول سازمان بسیج کارگری کشور " با حضور در شهرک صنعتی بشل شهرستان سوادکوه شمالی از شرکت‌های صنعتی دانش بنیان مازرون فوم و پایدار ماشین طبرستان بازدید و ضمن نشست‌های تخصصی با مدیران این مجموعه ها، تصمیمات و هماهنگی‌های لازم برای تسریع و تسهیل در رفع موانع و نیز رشد تولید و کارآفرینی این شرکت‌ها را به عمل آوردند.

سردار زهرایی عصر پنجشنبه درحاشیه بازدید از واحد‌های تولیدی در گفتگو با خبرنگار ما با اشاره به اینکه نشان اقتصاد مقاومتی در قالب جشنواره ای  تقدیم  برترین‌ها در استان مازندران شد،گفت: این کار خوب برای حمایت از تولید  و  کارآفرینان و تولیدکنندگان را تشویق می‌کند تا به مؤلفه‌های اقتصاد مقاومتی نزدیک شوند.

مسئول سازمان بسیج سازندگی کشور  با بیان اینکه  راهبرد شعار سال مبنی بر مهار تورم و رشد تولید در دستور کار دولت و  واحد‌های تولید قرار دارد افزود: بسیج به عنوان نهاد تسهیل گر نقش‌های مختلفی  را برای رونق تولید و رشد آن در نظر گرفته است.

سردار زهرایی به حل مشکلات مردم در مشاغل خرد و بزرگ، خاطرنشان کرد:  اقشار بسیج کارگری، صنعت و اصناف سه ضلع برای رفع مشکل فراروی واحد‌های صنعتی  هستند.

مسئول سازندگی بسیج کشور ادامه داد: طرح های اشتغالزا که باعث مردمی کردن اقتصاد است،  بسیج تسهیل کننده امور است و مسائل و مشکلات واحد‌های کارگری تولیدی را به مجلس و دولتمردان منعکس می شود .

سردار زهرایی اضافه کرد:  اگر واحد‌های تولیدی در مباحث بازار رسانی، ارز و تولید با مشکل روبرو باشند برای رفع مشکلات آن‌ها تلاش می‌کنیم و بسیج برای تحقق راهبرد و شعار سال در کنار مردم قرار دارد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار