فرمانده سپاه ناحیه ساوه مطرح کرد؛

بصیرت افزایی در بین دانش آموزان بهترین راهکار برای مقابله با جنگ نرم دشمن

فرمانده سپاه ناحیه ساوه با تاکید بر اینکه نسل جدید می‌تواند حافظان خوبی برای ارزش‌های انقلاب باشند. گفت: ما باید به واقعیت دین ایمان داشته باشیم و بعد مفاهیم و ارزش‌ها و چارچوب‌های انقلاب را به خوبی انتقال دهیم.
کد خبر: ۹۵۰۷۶۲۴
|
۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از ساوه، سرهنگ پاسدار علیرضا مهدی، فرمانده سپاه ناحیه ساوه در مراسم تکریم و معارفه مسئول بسیج فرهنگیان این شهرستان خطاب به مسئولین دانش آموزی گفت: نسلی که در خدمت شماست نسل خاصی است؛ دشمن امروز این نسل را هدف گرفته و سعی در تغییر افکار و باورهای این نسل دارد.
وی افزود: نسل جدید انقلاب میراث‌دار این انقلاب ریشه‌دار و پویا است که نسبت به نظام و رهبری وفادار است.
سهنگ پاسدار مهدی تاکید کرد: فرزندان ما نسلی هستند که در هیئت امام حسین علیه السلام تربیت یافته و بزرگ شده اند، اشکالاتی وجود دارد ولی نتیجه و ثمره این نسل را می‌توان در امور اجتماعی مشخص مشاهده کرد، آنجا که جوانان و نوجوانان با دستان خالی برای کمک به هموطنان گرفتار در سیل و زلزله می‌شتابند.
فرمانده سپاه ناحیه ساوه گفت: ما همیشه در طول تاریخ انسان‌های با عزت و با اقتداری بودیم، ولی دشمن در فضای مجازی طوری تلقین می‌کند که جمهوری اسلامی ایران در بدترین جای دنیا است و مردم ما بدبخت‌ترین مردم دنیا هستند  و این باعث ایجاد حس خفّت برای فرزندان ما می‌شود.
سرهنگ مهدی با خطاب قرار دادن مدیران مدارس و معلمان افزود: لازم است که روز به روز اطلاعات و آگاهی خودتون را بالا ببرید تا بتوانید شبهه‌های بزرگی را که بر اثر موج عظیم اطلاعات نادرست به ذهن فرزنانمان می‌رسد را پاسخ دهید.
فرمانده سپاه ساوه خاطرنشان کرد: ما باید به واقعیت دین ایمان داشته باشیم و بعد آن به فرزندانمان انتقال دهیم؛ اگر بتوانیم مفاهیم و ارزش‌ها و چارچوب‌های انقلاب را به خوبی انتقال دهیم، باور من بر این است که نسل جدید می‌تواند حافظان خوبی برای ارزش‌های انقلاب باشند.
در این مراسم از زحمات برادر امیرحسین مروتی تجلیل و برادر میلاد مرادزاده به عنوان مسئول بسیج فرهنگیان معرفی شد.
انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار