خبرهای داغ:
فرمانده حوزه مقاومت بسیج حضرت خدیجه(س)آبرومند خبر داد

توزیع ۴۶۵ بسته معیشتی توسط پایگاه‌های حوزه حضرت خدیجه(س) بهار

 همدان- فرمانده حوزه مقاومت بسیج حضرت خدیجه(س)آبرومند گفت: به همت خیرین روستاها و بسیجیان پایگاه‌های مقاومت حوزه حضرت خدیجه (س) تعداد ۴۶۵ بسته معیشتی تهیه و بین نیازمندان توزیع شد.
کد خبر: ۹۵۰۷۵۰۲
|
۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۰

بهاره اختری در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسيج در بهار با اشاره به روایتی از قرآن کریم که می‌فرماید «ماه رمضان ماهی است که قرآن برای هدایت انسان‌ها در آن نازل شده است»، اظهار کرد: در ماه میهمانی خدا بیش از ۱۰عنوان برنامه توسط بسیجیان پایگاه‌های مقاومت حوزه حضرت خدیجه (س) روستای آبرومند شهرستان بهار برگزار شد.

وی افزود: با توجه به فضیلت خواندن قرآن کریم و تاکیدات مقام معظم رهبری ختم جزء خوانی قرآن در تمام پایگاه‌های مقاومت بسیج حوزه حضرت خدیجه(س) برگزار شد.

فرمانده حوزه مقاومت بسیج حضرت خدیجه (س) روستای آبرومند شهرستان بهار گفت: در ماه میهمانی خدا، بسیجیان به صورت روزانه برنامه‌هایی از جمله ختم‌های ادعیه، ختم زیارت عاشورا، ختم صلوات و حدیث کسا به نیابت از تمام شهدا و اموات را برگزار کردند.

وی با بیان اینکه خدا را شاکر هستیم که همچنان فعالیت‌های جهادی ادامه دارد و در ماه رمضان پایگاه‌ها فعالیت‌های چشمگیری را داشتند، گفت: به همت خیرین روستاها تعداد ۴۶۵ بسته معیشتی، هر بسته به مبلغ ۴۵۰ هزار تومان به همت خیرین روستاها و بسیجیان پایگاه‌های مقاومت بسيج تهیه و بین نیازمندان توزیع شد.

اختری عنوان کرد: نذر ۵ راس قربانی، تهیه و توزیع ۲۱ مورد کفش و لباس، تهیه ۳ مورد لوازم خانگی بین نیازمندان و تهیه لباس و کفش و لوازم خانگی توسط خیرین روستاها از دیگر اقدامات اجرایی جهادی پایگاه‌های مقاومت بسيج این حوزه بود.

وی تصریح کرد: برگزاری محافل انس با قرآن در چهار پایگاه مقاومت توسط قاریان استانی همراه با آموزش احکام و نماز در پنج حلقه صالحین و ۲۶ نشست‌ بصیرتی و تربیتی توسط پایگاه‌های مقاومت اجرا شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار